برای اجرای ویندوز ۱۲ به حداقل ۸ گیگابایت رم نیاز دارید!

اقتصاد ۱۰۰ - بر اساس اطلاعات جدید، ریزتراشه TPM 2.0 و حداقل هشت گیگابایت رم حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز 12 – Windows 12 مایکروسافت خواهند بود.

برای اجرای ویندوز ۱۲ به حداقل ۸ گیگابایت رم نیاز دارید!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت با قدرت در حال کار بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۲ خود است و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ آن را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

این کمپانی البته تا به امروز در خصوص جزئیات مختلف فرآیند توسعه این سیستم عامل تقریبا ساکت بوده است. با این وجود، نخستین تصاویر رسمی از Windows 12 در رویداد Ignite 2022 منتشر شد و اطلاعاتی در خصوص آن را در اختیارمان قرار داد.

در این تصاویر، شاهد نمایش یک تسکبار معلق در ویندوز ۱۲ هستیم که فاقد ساعت است! علاوه بر این، نوار جستجوی این سیستم عامل نیز در کنار ابزارک‌ها (ویجت‌ها) روی دسکتاپ قابل مشاهده هستند.

اجرای ویندوز 12

البته این تصویر نمایش داده شده از ویندوز ۱۲ مربوط به نسخه‌های اولیه و در دست توسعه این گوشی بود. مایکروسافت در فرآیند ساخت سیستم عامل بعدی خود تمامی بخش‌ها را از یکدیگر جدا کرده؛ به‌طوری که توسعه منوی استارت و نوار جستجو فرآیندهایی جداگانه دارند که هریک به‌طور مجزا در حال پیگیری هستند.

سیستم مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۲

اطلاعات لو رفته از ویندوز ۱۲ علاوه بر این که جزئیات مختصری از این سیستم عامل را فاش می‌کنند، در خصوص مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن نیز اطلاعاتی را در اختیارمان می‌گذارند.

بسیاری افراد در سرتاسر دنیا اعتقاد دارند که مایکروسافت محدودیت‌های بیشتری را برای اجرای ویندوز 12 اعمال خواهد نمود. با این وجود، بر اساس اطلاعات جدید، برای اجرای این سیستم عامل همچنان به میکروچیپ TPM 2.0 نیاز خواهد بود و چیپست اختیاری پلوتون نیز مثل قبل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در عین حال، می‌توان پیش‌بینی کرد که برای اجرای سیستم عامل Windows 12 به هشت گیگ رم نیاز خواهد بود. احتمالا استفاده از این سیستم عامل مایکروسافت در نسل بعدی کامپیوترهای ابری دلیل ارتقای ظرفیت رم است.

با این وجود، بر اساس اطلاعات جدید، نوع و سرعت پردازنده مورد نیاز ثابت باقی خواهد ماند. بنابراین همچنان پردازنده‌های نسل هشتم و بالاتر اینتل قادر به اجرای صحیح Windows 12 خواهند بود.

اجرای ویندوز 12

البته هیچ‌یک از این اطلاعات به‌طور رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده‌اند. بنابراین باید منتظر ماند و دیدی سرنوشت نسل بعدی سیستم عامل‌های مایکروسافت چگونه خواهد بود.

علاقمندان به نسل بعدی ویندوز همچنان با جدیت منتظر انتشار آن هستند و مایکروسافت هم هنوز هیچ اطلاعاتی را در خصوص آن منتشر نکرده است. بنابراین احتمالا در ماه‌های آتی اخباری از جزئیات بیشتر این سیستم عامل منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز