پیشنهاد نصب ویندوز 11 به کامپیوترهای ناسازگار

اقتصاد ۱۰۰ - کاربرانی که کامپیوتر آن‌ها از سخت‌افزارهای سازگار با ویندوز 11 بهره نمی‌برد، می‌گوید پیشنهاد نصب این نسخه را دریافت کرده‌اند.

پیشنهاد نصب ویندوز 11 به کامپیوترهای ناسازگار

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت یک بار دیگر به‌ اشتباه، آپگرید ویندوز 11 را به کامپیوترهایی پیشنهاد کرده است که از این سیستم‌عامل پشتیبانی نمی‌کنند. این شرکت در سال گذشته میلادی هم به صدها اینسایدر ویندوز اجازه داده بود ویندوز 11 را نصب کنند، اگرچه سیستم آن‌ها از حداقل مشخصات لازم برای پشتیبانی از این سیستم‌عامل بهره نمی‌برد.

در اشتباه جدید مایکروسافت، سیستم‌هایی که پیشنهاد نصب ویندوز 11 را دریافت کرده‌اند، به‌خاطر فقدان سخت‌افزارهای لازم امکان نصب آن را نداشته‌اند، ولی این دومین‌باری است که مایکروسافت در یک سال اخیر مرتکب چنین اشتباهی می‌شود.

این شرکت در یادداشتی در این باره توضیح داد که برخی از سخت‌افزارهای ناسازگار با ویندوز 11 با پیشنهاد نادرستی برای آپگرید به این نسخه مواجه شده‌اند، درحالی‌که پیش‌نیازهای لازم برای پشتیبانی از این سیستم‌عامل را نداشته‌اند. بااین‌حال، دستگاه‌هایی که این پیشنهاد را دریافت کرده‌اند، نتوانسته‌اند این نسخه را روی کامپیوتر خود نصب کنند.

دومین پیشنهاد اشتباه برای نصب ویندوز 11

در مورد سال گذشته میلادی، ویندوز 11 به کامپیوترهای ناسازگار پیشنهاد شد و کاربران توانستند این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. همین مسئله دوباره موجی از انتقادها را درباره پیش‌نیازهای سخت‌گیرانه این شرکت برای ویندوز 11 به‌وجود آورد.

جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت به حداقل پردازنده اینتل نسل هشتم یا AMD Zen 2 نیاز دارد. البته کاربران توانسته‌اند با برخی ترفندها این محدودیت‌ها را دور بزنند و به‌صورت غیررسمی این نسخه‌ها را روی کامپیوترهای ناسازگار نصب کنند.

غول دنیای فناوری در شرایطی مرتکب این اشتباه شده است که تا چند هفته دیگر بهینه‌سازی‌های جدیدی برای ویندوز 11 منتشر خواهد شد. در این آپدیت که در داخل مایکروسافت از آن با نام Moment 2 نام برده می‌شود، قرار است یک نوار جستجوی کامل به تسکبار اضافه شود و بخش System Tray نیز طراحی جدیدی پیدا کند. البته این نسخه تغییرات و بهینه‌سازی‌های دیگری هم خواهد داشت که اشاره به آن‌ها در این مطلب ناممکن است.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما