iOS 16.4 با بهبود کیفیت مکالمه شبکه‌ای، ایموجی‌های جدید و موارد دیگر منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی‌های جدید iOS 16.4 را مرور کنیم.

iOS 16.4 با بهبود کیفیت مکالمه شبکه‌ای، ایموجی‌های جدید و موارد دیگر منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،اپل ساعاتی قبل iOS 16.4 را منتشر کرد؛ چهارمین بروزرسانی اصلی سیستم عامل iOS 16 که در ابتدا در سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۱) عرضه شد.

اگر دارای آیفون یا آیپد واجد شرایط هستید، iOS 16.4 و iPadOS 16.4 را می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > General > Software Update نصب کنید. به دلیل تقاضای زیاد ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا این بروزرسانی‌ها به دست همه کاربران برسد. اپل همچنین iOS 15.7.4 را برای کاربران آیفونی که دستگاه‌های قدیمی‌تر دارند منتشر کرده که این آپدیت شامل بهبودهای امنیتی می‌شود.

iOS 16.4 در مجموع شامل ۲۱ ایموجی جدید از جمله سر تکان دادن، قلب صورتی، قلب آبی، قلب خاکستری، الاغ، گوزن، پرنده سیاه، غاز، بال، عروس دریایی، سنبل و غیره می‌شود.

همچنین این نسخه شامل نوتیفیکیشن‌های درون سافاری برای وب سایت‌های اضافه شده به صفحه اصلی، ایزوله کردن صدا برای کیفیت تماس شبکه‌ای واضح‌تر، بازگشت انیمشین ورق زدن صفحه برای برنامه Books، بروزرسانی‌هایی برای پادکست‌ها، معماری جدید هوم کیت و تعدادی تغییرات کوچک دیگر است. یادداشت‌های کامل اپل برای این بروزرسانی به شرح زیر است:

  • نوتیفیکیشن‌های متعلق به وب اپلیکیشن‌های اضافه شده به صفحه اصلی در سافاری
  • صدای ایزوله شده برای تماس‌های تلفن همراه، صدای شما را در اولویت قرار می‌دهد و صدای محیط اطراف شما را مسدود می‌کند
  • آلبوم Duplicates در Photos پشتیبانی برای شناسایی عکس‌ها و ویدیوهای تکراری را حالا به کتابخانه عکس مشترک آیلکود گسترش داده است
  • پشتیبانی از VoiceOver برای نقشه‌ها در برنامه آب و هوا
  • در تنظیمات Accessibility حالا گزینه‌ای برای کم نور کردن خودکار ویدیو هنگام شناسایی فلش‌های نور در دسترس قرار گرفته است
  • برطرف کردن مشکلی که در آن درخواست‌های Ask to Buy از کودکان ممکن بود در دستگاه والدین ظاهر نشود
  • برطرف کردن مشکلی که در آن ترموستات‌های سازگار با Matter در صورت اتصال به Apple Home کار نمی‌کردند
  • بهینه‌سازی ویژگی تشخیص تصادف در مدل‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو

iOS 16.4 و iPadOS 16.4 ممکن است از آخرین بروزرسانی‌ها برای سیستم عامل‌های iOS 16 و iPadOS 16 باشند، چرا که اپل تمرکز خود را بر روی iOS 17 و iPadOS 17 گذاشته است؛ نرم افزارهایی که قرار است به زودی در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که انتظار می‌رود در ژوئن (خرداد ماه) انجام شود، معرفی شوند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما