لیست کامل مشخصات فنی موتو اج ۴۰ و اج ۴۰ پرو فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - امروز در طی گزارشی جزییات فنی سری پرچمدار موتورولا برای بازارهای جهانی لو رفت

لیست کامل مشخصات فنی موتو اج ۴۰ و اج ۴۰ پرو فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز لیست کامل مشخصات فنی سری پرچمدار موتو اج ۴۰ شامل دو مدل موتو اج ۴۰ و اج ۴۰ پرو فاش شد. همانطور که می‌دانیم، موتو اج ۴۰ پرو به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی موتو X40 که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی در چین عرضه شد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

طبق این گزارش، موتو اج ۴۰ پرو به نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این پرچمدار تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق سریع‌ ۱۲۵ واتی TurboPower و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی موتو اج ۴۰ پرو میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱٫۵ اینچی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی است که از گشودگی دیافراگم f/2.2 و قابلیت‌های ماکرو بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در ادامه این گزارش اشاره شده است که موتو اج ۴۰ از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی pOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ به کار رفته در این گوشی تسک‌های پردازشی را انجام خواهد داد. کانفیگ‌های گوشی موتورولا شامل یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. 

به مانند مدل پرو، موتو اج ۴۰ نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود ولی لنز فوق عریض آن از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای ثبت تصاویر و تماس‌های ویدئویی، کاربران یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. منبع تغذیه موتو اج ۴۰ باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۸ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم است. خوشبختانه سری موتو اج ۴۰ با گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو اج ۴۰ در دو نسخه با چرم مصنوعی و اکریلیک روانه بازار خواهد شد و رنگ‌بندی آن نیز شامل چهار رنگ سبز،‌ آبی، مشکی و صورتی به فروش خواهد رسید. موتو اج ۴۰ پرو نیز از فریم آلومینیومی و محافظ گوریلا گلس ویکتوس در دو طرف برخوردار خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما