کانال یوتیوب Linus Tech Tips توسط کلاهبرداران کریپتو هک شد

اقتصاد ۱۰۰ - بر اساس گزارش‌های جدید، کانال یوتیوب پرطرفدار Linus Tech Tips ساعاتی پیش توسط گروهی از کلاهبرداران حوزه «کریپتو» هک شد.

کانال یوتیوب Linus Tech Tips توسط کلاهبرداران کریپتو هک شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ،صبح امروز، گروهی از هکرهای ناشناخته توانستند به اطلاعات درون کانال یوتیوب Linus Tech Tips دسترسی پیدا کنند. آن‌ها پس از هک این کانال، بلافاصله آگهی‌های تقلبی در حوزه رمزارز (کریپتو) منتشر کردند که شباهت قابل‌توجهی به طرح‌های شرکت «تسلا» (Tesla) و شخص «ایلان ماسک» (Elon Musk) دارد.

تیم فنی و امنیتی Linus Tech Tips اکنون دارد تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا اطلاعات قدیمی این کانال را دوباره بازگرداند. تیم امنیتی این کانال هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه هک‌شدن آن اعلام نکرده است. یکی از اعضای تیم فنی کانال یوتیوب مذکور می‌گوید زمانی نمی‌برد تا محتویات آن دوباره برای کاربران بازگردانده شود. او تاکید کرد تمامی اطلاعات هکرها پس از بازیابی حذف خواهند شد.

هک کانال یوتیوب Linus Tech Tips

مانند هر کلاهبرداری کریپتویی، هکرها از کاربران خواستند که رمزارزهایشان را برای آنان ارسال کنند، بااین وعده که به‌زودی رمزارز بیشتری به کاربران پس داده خواهد شد. هکرها بدون دریافت مجوز از رئیس شرکت «تسلا» از تصویر صورت «ایلان ماسک» را برای جلب توجه کاربران استفاده کردند. آن‌ها ادعا کردند «ایلان ماسک» در یک «قرعه‌کشی دریافت هدایای 100 میلیون دلاری رمرارز» شرکت کرده است. با توجه به وجود مشکلات گرامری در پست‌های اخیر کانال Linus Tech Tip، کاملاً مشخص است که این پست‌ها توسط کلاهبرداران خارجی منتشر شده است.

شرکت «تسلا» (Tesla) هنوز واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده است. کانال یوتیوب Linus Tech Tips توسط شرکت رسانه‌ای Linus Media Group اداره می‌شود. این کانال از مرز بیش از 15 میلیون Subscriber گذشته است. بالا بودن تعداد بینندگان کانال Linus Tech Tips می‌تواند یکی از دلایل حمله هکرها به این کانال باشد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما