گجت جدید شیائومی، یک طناب ورزشی هوشمند است

اقتصاد ۱۰۰ - طناب ورزشی هوشمند شیائومی MIJIA به‌صورت باسیم و بی‌سیم قابل استفاده بوده و از امکاناتی نظیر الگوریتم شمارشی دقیق بهره می‌برد.

گجت جدید شیائومی، یک طناب ورزشی هوشمند است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شیائومی با رونمایی از یک طناب ورزشی برقی و هوشمند، این محصول را از طریق فروشگاه Xiaomi Mall در چین عرضه کرد. طناب ورزشی هوشمند MIJIA امکان استفاده به‌صورت سیمی یا بی‌سیم را ارائه می‌دهد و با یک نوبت شارژ تا 20 روز قابل استفاده خواهد بود.

حالت بی‌سیم طناب ورزشی هوشمند شیائومی، برای استفاده در فضاهای مسقف، به‌همراه با توپ هوایی کاربرد دارد، در حالی‌که حالت سیمی شامل یک طناب ورزشی ۳ متری قابل تنظیم است.

طناب ورزشی هوشمند شیائومی

این طناب پرشی به سه مجموعه حسگر داخلی مجهز شده که امکان جمع‌آوری اطلاعات تمرینی را با دقت بالا فراهم می‌کند. این سنسورها از امکان نظارت ۳۶۰ درجه‌ای و چند نقطه‌ای برخوردار بوده و از الگوریتم شمارشی دقیق بهره می‌برند.

الگوریتم مذکور هم‌چنین قادر به ردیابی وضعیت حرکتی است و به‌منظور ارائه سوابق دقیق از فعالیت، پرش‌های نادرست را با دقت بالا فیلتر و تفکیک می‌کند. طناب هوشمند شیائومی MIJIA هم‌چنین با ارائه گزارش‌های تحلیلی ماهانه و سالانه، چشم‌اندازی کلی از تمرین را طی یک بازه زمانی طولانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طناب ورزشی هوشمند شیائومی

با اتصال این گجت هوشمند به اپلیکیشن اختصاصی Xiaomi Sports Health، می‌توان برای دریافت راهنمایی، توضیحات و دیگر منابع به‌منظور بهره‌گیری از تجربه ورزشی سایر کاربران استفاده کرد. علاوه بر آن، دوره‌های ویدیویی مرحله به مرحله و تعاملات صوتی آنی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

طناب mijia

طناب هوشمند شیائومی Mijia دارای یک نمایشگر ماتریسی است و از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این گجت برای اتصال به برنامه تلفن هوشمند از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. طناب ورزشی هوشمند MIJIA  با قیمت 14 دلار وارد بازار شده که پس از پایان کمپین تامین مالی جمعی، به 19 دلار افزایش خواهد یافت. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول به بازارهای جهانی در دست نیست.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما