بهترین گوشی اندرویدی جهان برای عکاسی کدام است؛ جدال نفس گیر ۴ پرچم دار

اقتصاد ۱۰۰ - اگر کیفیت دوربین گوشی یکی‌از مهمترین اولویت‌های شما هنگام خرید یک تلفن همراه است، در ادامه با معرفی ۴ مورد از بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی با ما همراه باشید.

بهترین گوشی اندرویدی جهان برای عکاسی کدام است؛ جدال نفس گیر ۴ پرچم دار

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، در عصر تکنولوژی کنونی، پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند سبب شده بسیاری از کاربران برای رفع نیاز‌های عکاسی یا فیلمبرداری خود، به خرید یک گوشی هوشمند اکتفا کنند.

عکاسی و لنز یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر موبایل است که برای کاربران با کمترین تجربه عکس‌برداری نیز امکان عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی همراه خود را فراهم می‌کند.

با توجه به‌پیشرفت گوشی‌های هوشمند، بهره‌بردن یک موبایل از کیفیت دوربین مناسب قطعاً یک مزیت مهم برای فروش و محبوبیت بیشتر خواهد بود. کیفیت دوربین‌های محصولات جدید روز‌به‌روز به دوربین‌های حرفه‌ای نزدیک‌تر می‌شود و ویژگی‌های خیره کننده‌ و بسیار جذابی را برای عکاسی ارائه می‌کند.

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

اما بهترین گوشی برای عکاسی کدام است؟ در واقع انتخاب بهترین گزینه برای عکاسی کار ساده‌ای نیست! بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مقاله چندین مورد از بهترین تلفن‌های همراه اندرویدی را با یکدیگر مقایسه کرده و مسابقه‌ای برای ۴ مورد از پرچمداران گوشی‌های موبایل برگزار کنیم.

ما گلکسی اس 23 اولترا – Samsung Galaxy S23 Ultra، شیائومی 13 پرو – Xiaomi 13 Pro، ​​ویوو ایکس 90 پرو – vivo X90 Pro ​​و شیائومی 12 اس اولترا – Xiaomi 12S Ultra را در کنار هم قرار دادیم و با مقایسه عکس‌های گرفته شده توسط آنها پاسخی برای بهترین گوشی اندرویدی جهان برای عکاسی پیدا کردیم.

قابلیت‌هایی که سبب تمایز این پرچمداران شده است

سه مورد از این گوشی‌ها دارای سنسور 1 اینچی هستند و دیگری دارای 200 میلیون پیکسل است. تمامی آنها می‌توانند ویدیوهای 8k ضبط کنند، و برخی از آنها قدرت زوم خارق‌العاده‌ای دارند. با وجود تمام این قابلیت‌ها می‌توان گفت دوربین تلفن‌های همراه به‌طرز عجیبی پیشرفته است. بنابراین اینکه درچندین سال آینده این توسعه به‌کجا خواهد رسید، موضوعی است که نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

توجه داشته باشید که هنگام مقایسه تمرکز اصلی ما روی توان عکس گرفتن این گوشی‌ها بود نه فیلم‌برداری آنها، زیرا قابلیت فیلمبرداری موضوعی کاملاً متفاوت است.

هر گوشی در این مجموعه توانایی عکاسی RAW و همچنین برنامه‌ها و ویژگی‌های داخلی قدرتمندی دارد تا به عکاس‌های کم‌تجربه راه‌های بیشتری برای ثبت لحظه‌ها نشان بدهد.

قبل از پرداختن به عکس‌ها، اجازه دهید خلاصه‌ای از سخت‌افزار تصویربرداری گوشی‌ها را بررسی کنیم. هر چهار گوشی با سه دوربین وارد مقایسه ما می‌شوند: یک دوربین عریض (اصلی)، یک دوربین فوق عریض و یک گزینه زوم متوسط. البته دوربین 10x گلکسی اس 23 اولترا موضوع این مقایسه نیست‌؛ زیرا بیشتر یک لنز تخصصی به‌حساب می‌آید.

در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از این پرچمداران خواهیم پرداخت تا ببینیم کدام گوشی شایسته لقب بهترین دوربین عکاسی در سال ۲۰۲۳ است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

این گوشی که بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ است، مدتی قبل به بازار معرفی شد. گلکسی S23 اولترا در بسیاری از بخش‌ها با S22 شباهت دارد، اما تمایز اصلی آن در بخش دوربین است.

این محصول از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرد که سبب می‌شود از نظر پردازش تصاویر و ویدیوها عملکرد بسیار سریع و خوبی داشته باشد و بتواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای را در شب به‌ثبت برساند.

این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی دارد.

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

دوربین اصلی این محصول یک سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 دارد. این یک لنز 1/1.3 اینچی با پیکسل‌های 0.6 میکرومتری است که در پشت یک لنز تثبیت‌شده f/1.7 معادل 23 میلی‌متر قرار دارد.

این سنسور از فیلتر رنگی Tetra2pixel RGB Bayer Pattern استفاده می‌کند که 16 پیکسل را در 1 گروه‌بندی کرده و به طور پیش‌فرض تصاویر 12 مگاپیکسلی را با پیکسل‌های جداگانه 2.4 میکرومتر تولید می‌کند. این سنسور همچنین می‌تواند تصاویر 50 مگاپیکسلی 1.2 میکرومتری را در هر دو فرمت RAW و JPEG، و همچنین تصاویر JPEG کامل 200 مگاپیکسلی با HDR تولید کند.

این سنسور بالاترین وضوح در محصولات مورد مقایسه ما را دارد، اما همچنین کوچکترین سنسور اصلی در مقایسه با سه محصول دیگر است. HP2 تقریباً 80٪ اندازه کمتری نسبت به سنسورهای نوع 1 اینچی در سه تلفن دیگر دارد.

زوم 10 مگاپیکسلی 3 برابری و 12 مگاپیکسل فوق عریض از دیگر ویژگی‌های دوربین این محصول هستند. دوربین 3x دارای لنز 69 میلی‌متری معادل فاصله کانونی تثبیت شده نوری با دیافراگم f/2.4، و سنسور 1/3.52 اینچی با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری است.

شیائومی 12S اولترا

شیائومی 12S اولترا

شیائومی 12S Ultra اولین گوشی هوشمند رایج با سنسور نوع 1 اینچی با فوکوس خودکار تشخیص فاز بود و نتایج قابل پیش‌بینی شگفت‌انگیزی را به همراه داشت. شیائومی ۱۲ اس اولترا همچنین جانشین شیائومی ۱۱ اولترا به‌حساب می‌‌آید.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند و دوربین میزبان لنز اصلی، فوق عریض، پریسکوپ تله فوتو و TOF است. شیائومی از تجارب و مهارت‌های لایکا در زمینه‌ی لنزها و پردازش تصویر بهره می‌گیرد.

شیائومی 12S اولترا

دوربین سلفی این دستگاه به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی نیز یک سنسور 50 مگاپیکسلی از سونی مدل IMX989 دارد.

این سنسور با اندازه 1.0 اینچی و اندازه پیکسل 1.6 میکرونی در پس لنزی 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته و از فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسلی، فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

دوربین فوق عریض دارای سنسوری 48 مگاپیکسلی مدل Sony IMX586 Exmor RS با اندازه 1/2.0 اینچی و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی است و در پشت لنزی 13 میلی‌متری با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است.

ویوو X90 Pro

ویوو X90 Pro

ویوو X90 Pro دارای سنسور 50.3 مگاپیکسلی 1 اینچی با پیکسل‌های 1.6 میکرومتری مانند شیائومی است، اما لنز 23 میلی‌متری f/1.8 مورد استفاده در این محصول روشن‌تر و کمی عریض‌تر است.

برای زوم، Vivo از یک تصویربردار 50 مگاپیکسلی 1/2.4 اینچی با فتوسایت‌های 0.7 میکرومتری و یک لنز تثبیت‌شده معادل 50 میلی‌متری (2x) f/1.6 در بالا استفاده می‌کند.

دوربین فوق عریض X90 Pro با ضخامت 16 میلی‌متری محکم‌ترین دوربین در بین چهار گوشی به‌حساب می‌آید. سنسور پشت آن نیز در سمت کوچکتر با رزولوشن 12 مگاپیکسل و 1/2.93 اینچ با پیکسل‌های 1.22 میکرومتری قرار دارد.

شیائومی ۱۳ پرو

شیائومی 13 پرو

این گوشی دارای یک سنسور 50.3 مگاپیکسلی از نوع 1 اینچی با پیکسل‌های بزرگ 1.6 میکرومتری، لنز 23 میلی متری معادل f/1.9 با OIS و فوکوس خودکار تشخیص فاز است.

دوربین زوم این دستگاه یک سنسور کاملا جدید است و یکی از ویژگی‌های برجسته شیائومی ۱۳ پرو محسوب می‌شود. در عکس‌های ثبت شده توسط لنز اصلی این محصول، جزئیات عالی و خوبی دیده می‌شود. به‌علاوه کنتراست و دقت رنگ‌ها شما را بسیار شگفت زده میکند

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز عکس‌هایی با کیفیت و روشنایی خوب به‌شما تحویل می‌دهد.

مقایسه سنسورها

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

درابتدا اجازه دهید سنسور این محصولات را بر اساس اندازه فیزیکی آنها طبقه‌بندی کنیم. به‌این منظور، ما اندازه فیزیکی هر سنسور را با یافتن طول و عرض سنسور بر حسب میلی‌متر مربع به دست آوردیم، سپس فتوسایت‌ها (پیکسل‌ها) را اندازه‌گیری کردیم.

سنسور نوع 1 اینچی که در دوربین اصلی شیائومی 12S اولترا، شیائومی 13 Pro و Vivo X90 Pro استفاده می‌شود، به مراتب بزرگ‌ترین سنسور در اینجا به‌حساب می‌آید. این سنسور تقریباً 80 درصد بزرگتر از سنسور 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولتراست.

مقایسه تصاویر گرفته شده در محیطی با نور مناسب

تصاویر گرفته شده در محیطی با نور مناسب

به‌جز اندازه، با تصویربرداری در نور مناسب متوجه می‌شویم که بزرگترین تفاوت سنسورها در ارائه رنگ، الگوریتم وضوح و کاهش نویز نمایان خواهد شد. اینها شرایط استانداردی هستند که در آن هر دوربین بهترین عملکرد خود را دارد.

با عکس‌برداری باتوجه به این فاکتورها، گلکسی اس ۲۳ اولترا در اکثر مواقع خروجی دوربین اصلی واضح‌تری داشت. جزئیات در عکس‌های گرفته شده با این دوربین برجسته می‌شوند و تقریباً هیچ نویزی در تصاویر وجود ندارد. این قابلیت‌ها سبب می‌شوند عکس‌هایی واضح به‌ویژه روی نمایشگر گوشی ظاهر شوند.

همچنین در تصاویر گرفته شده با گلکسی S23 Ultra، سایه‌ها جزئیات خوبی دارند اما به طور طبیعی تاریک باقی می‌مانند، در حالی که هایلایت‌ها به خوبی کنترل می‌شوند و رنگ‌ها نسبتاً زنده هستند.

در عکس‌های گرفته شده با دوربین Vivo، سایه‌ها و پس‌زمینه به‌طور قابل توجهی روشن‌تر هستند، در حالی که رنگ‌ها در اینجا بیشترین اشباع را دارند. هایلایت در Vivo روشن‌تر است و باعث می‌شود عکس‌ها در میان جمعیت برجسته شود. تصاویر گرفته شده با این سنسور سرزنده و چشم‌نواز هستند.

شیائومی 13 پرو عکاسی تقریبا مشابهی با گلکسی اس 23 اولترا دارد و عکس‌های آن با جزئیات به‌نمایش در می‌آیند. اما 13 Pro جزئیات خود را بدون وضوح زیاد ارائه می‌دهد.

در این مقایسه که میان عکس‌های گرفته شده در نور مناسب صورت گرفت، سنسور شیائومی 13 پرو سبب شد این گوشی به‌عنوان «دوربین مانند‌ترین تلفن همراه» معرفی شود. مانند گلکسی، Xiaomi 13 Pro رنگ‌ها را نزدیک به‌‌رنگ طبیعی نگه می‌دارد. بنابراین ما S23 Ultra و 13 Pro را استاندارد طلایی برای نمایش رنگ در گوشی‌های همراه می‌نامیم.

عکاسی در فاصله‌های متفاوت و با تابش مستقیم نور خورشید

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

دوربین‌های اصلی ۱ اینچی پس‌زمینه‌های محوتر (عمق میدان کم‌تر) و همچنین سوژه‌هایی با وضوح کمتر، به خصوص از نزدیک خواهند داشت. این می‌تواند یک جلوه متفاوت باشد، اما اگر مراقب نباشید می‌تواند عکس شما را خراب کند.

اگر خیلی به‌یک شی نزدیک شوید، همه این تلفن‌ها به‌طور خودکار به دوربین‌های ماکرو فوق عریض خود سوئیچ می‌کنند. گلکسی اس ۲۳ اولترا تمام دوربین قدیمی را در فوکوس دارد، در حالی که بقیه فقط می‌توانند روی لنز جلویی آن فوکوس کنند. از طرف دیگر، سه دوربین ۱ اینچی پس‌زمینه‌های تارتری با بوکه‌های ذهنی زیباتر تولید می‌کنند.

دو گوشی شیائومی دارای دوربین‌هایی با برند لایکا هستند و شیشه‌ی بالای آنها برای مقابله با حاشیه‌های بنفش، نور مادون قرمز و تابش خیره‌کننده پوشش داده شده است. ویوو دارای یک لنز Zeiss T است که انتقال نور و کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. در سامسونگ نیز پوشش ضد تابش اعمال شده است.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین های عکاسی سال ۲۰۲۲ از نگاه پتاپیکسل؛ از دوربین و لنز تا گوشی و نرم‌افزار

با تابش نور خورشید به این بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی، ویوو X90 Pro بدترین تصاویر را ثبت کرد. تصاویر آن مه آلود هستند و مقدار زیادی از ریز کنتراست از بین رفته است. Galaxy S23 Ultra نسبتاً بهتر عمل کرد و کنتراست و رنگ‌های زیادی را در صحنه حفظ کرد.

اما جفت گوشی شیائومی با اختلاف بهترین بودند. به‌خصوص Xiaomi 13 Pro که به نظر می‌رسد در عکاسی contre-jour عالی عمل می‌کند. بنابراین هنگام عکاسی در نور مستقیم خورشید، شیائومی 13 پرو بهترین تصاویر را به شما تحویل خواهد داد.

عکاسی با دوربین‌های فوق عریض در نور خوب

Xiaomi 12S Ultra Xiaomi 13 Pro Vivo X90 Pro مقایسه بهترین دوربین ها Samsung Galaxy S23

با نگاه کردن به دوربین‌های فوق عریض وقتی فریم برابر شده است، Galaxy S23 Ultra دارای بیشترین دامنه دینامیکی و واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصاویر است. ویوو X90 Pro همچنان به گرفتن تصاویر پر جنب و جوش‌تر با نوردهی روشن‌تر ادامه می‌دهد و عکس‌های فوق عریض آن مقدار خوبی از جزئیات و وضوح را دارند.

شیائومی 12S Ultra از نظر جزئیات و وضوح به Galaxy S23 Ultra نزدیک‌ است، اما محدوده دینامیکی آن محدود است. سایه‌های تیره‌تر و هایلایت‌هایی که حاشیه سفید دارند در تصاویر ثبت شده توسط این دوربین دیده می‌شوند.

شیائومی 13 پرو از نظر توانایی‌های فنی ضعیف‌ترین حالت اولتراواید را دارد و در سراسر فریم مستعد تولید رنگ‌های خاموش و بی‌جان است. هنگام عکاسی از یک نقطه، می‌توانید تفاوت در میدان دید دوربین‌های فوق عریض را مشاهده کنید. گلکسی S23 اولترا دارای 120 درجه فوق عریض (13 میلی‌متر) است، در حالی که شیائومی 13 پرو 115 درجه (13 میلی‌متر) عرض دارد.

شیائومی 12S اولترا با 128 درجه FoV (12 میلی متر) عریض‌ترین میدان دید را دارد، درحالی که Vivo X90 Pro با حدود 107 درجه (16 میلی متر) باریک‌ترین محسوب می‌شود.

عکاسی پرتره

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی پرتره

پرتره یک سبک عکاسی کاملا متفاوت است. این سبک سبب می‌شود بسیاری از نقاط قوت ذاتی تلفن‌های هوشمند به نقاط ضعف آنها تبدیل شود. عکاسی پرتره جزئیات قوی را به‌نمایش گذاشته و گاهی چهره‌ها را پیر و غیرجذاب نشان می‌دهد. علاوه‌براین اشباع قوی می‌تواند افراد را غیرطبیعی جلوه دهد.

در اینجا موضوع فاصله کانونی مناسب برای پرتره وجود دارد. به‌طور کلی، چهره‌ها در حالت فول فریم بین ۳۵ تا ۹۰ میلی‌متر طبیعی به‌نظر می‌رسند. اما در فاصله نزدیک چهره مخدوش می‌شود، بزرگ‌نمایی بیشتر شده و چهره به‌طور غیرطبیعی بزرگ و عریض می‌شود. بنابراین دوربین‌های زوم باید بهترین نمایش چهره را ارائه دهند.

اما پرتره با زاویه عریض (۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر) طرفداران خود را دارد و دوربین‌های اصلی دقیقاً در اینجا کاربرد خود را به‌نمایش می‌گذارند.

Xiaomi 12 Ultra Samsung vivo بهترین گوشی های اندرویدی Xiaomi 13

بیایید با پرتره‌های دوربین‌های اصلی شروع کنیم. سامسونگ گلکسی S23 اولترا بهترین کنتراست را در عکس‌های انسان دارد. موها و چشم‌ها طبیعی و پردازش نشده به‌نظر می‌رسند و این دوربین سایه‌های روی صورت را بدون روشن کردن باقی می‌گذارد.

در اندازه متناسب با صفحه، پرتره‌های ثبت شده توسط سامسونگ بهترین به نظر می‌رسند. اما بزرگ‌نمایی نشان می‌دهد که رنگ‌ پوست بسیار صورتی است که دورترین رنگ‌ از حالت واقعی در اینجا محسوب می‌شود. خود پوست نیز بیش‌از حد شفاف ثبت شده است.

ویوو X90 Pro با اختلاف طبیعی‌ترین رنگ پوست را به‌نمایش گذاشته است. محدوده دینامیکی نیز عالی است و هایلایت‌های روی پوست به‌خوبی در معرض دید قرار گرفته‌اند. هنگامی که Vivo فردی را در قاب تشخیص دهد، چهره را روشن‌تر از حد معمول می‌کند، بسیاری از کنتراست را از نور صحنه حذف کرده و سایه‌ها را روشن می‌کند. این تغییرات باعث می‌شود پرتره‌هایی با نوردهی صاف و یکنواخت داشته باشید.

شیائومی ۱۳ پرو رویکرد متعادلی دارد که سبب تمایز آن نسبت به سامسونگ و ویوو می‌شود. با این حال، رنگ پوست به دلیل اشباع زیاد، طبیعی به‌نظر نمی‌رسد.

درنهایت، شیائومی 12S Ultra بهترین پرتره‌های دوربین اصلی را ثبت می‌کند. رنگ‌ پوست طبیعی ثبت شده است و با وجود جزئیات زیاد در چهره، 12S Ultra تنها دوربینی است که در اینجا از شارپنینگ غیرضروری استفاده نمی‌کند. کیفیت ملایمی هم در جزییات صورت و هم تن رنگ در چهره وجود دارد که سبب شباهت هرچه بیشتر دوربین این گوشی به یک دوربین عکاسی حرفه‌ای می‌شود.

باتوجه به آنچه گفته شد، شیائومی 12S اولترا به‌عنوان بهترین گزینه برای عکاسی پرتره با دوربین اصلی معرفی می‌شود. شیائومی 13 پرو و ​​ویوو ایکس 90 پرو در رده دوم قرار دارند و گلکسی اس 23 اولترا در این رقابت آخر می‌شود.

عملکرد دوربین‌های اصلی در نور کم

عملکرد دوربین‌های اصلی در نور کم

دوربین‌های اصلی این گوشی‌ها به‌اندازه کافی عریض هستند تا بیشتر صحنه‌های شب را به‌خوبی ثبت کنند و از مزیت حسگری بزرگ نسبت به دوربین‌های اولتراواید برخوردارند.

هر چهار گوشی دارای حالت شب خودکار و حالت شب اختصاصی هستند. البته در عصر جدید فناوری دوربین تقریبا تمام گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده از حالت شب (Night Mode) بهره می‌برند و این یک ویژگی اختصاصی برای بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی نیست.

حالت خودکار جزئیات و نوردهی تصویر را افزایش می‌دهد. اما اگر حالت شب را به‌صورت دستی فعال کنید، به‌طور کلی نتیجه بهتری خواهید گرفت.

Xiaomi12SUltra Xiaomi 13 عملکرد دوربین‌های اصلی در شب VivoX90 Pro Galaxy S23

با خاموش بودن حالت شب، سامسونگ گلکسی S23 Ultra تاریک‌ترین نوردهی‌های کلی را دارد. این گوشی مشکلاتی با منابع نور داشت، به‌خصوص نور نقطه‌ای.

ویوو X90 Pro اما درخشان‌ترین تصاویر را با بیشترین جزئیات و بهترین وضوح ثبت کرد. Vivo بیشترین رنگ‌های اشباع‌شده را تولید می‌کند و تراز سفیدی آن گرم‌ترین است که در ترکیب با جزئیات بیشتر و نوردهی روشن‌تر، به خیره‌کننده‌ترین عکس‌ها در نور کم منجر می‌شود.

شیائومی ۱۳ پرو باریک‌ترین محدوده دینامیکی را در اینجا دارد. اغلب نقاط برجسته را بیش‌از حد در معرض دید قرار می‌دهد و جزئیات زیادی را به ارمغان می‌آورد. تراز سفیدی مشخص است، اما رنگ‌ها کمی کسل‌کننده و بی‌جان هستند.

شیائومی 12S Ultra نیز نکات برجسته خود را به‌نمایش می‌گذارد، اما می‌تواند جزئیات بیشتری از سایه را حفظ کند. بافت‌ها به‌دلیل تیز شدن بیش‌از حد کمی ظاهر مصنوعی دارند.

تصاویر ثبت شده با حالت شب فعال

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

هنگامی که حالت شب فعال است، گلکسی S23 اولترا نتایج متفاوتی ارائه داده و تصاویر حاصل از آن بسیاری از جزئیات دقیق را به‌دلیل کاهش نویز از دست می‌دهند.

ویوو X90 Pro جزئیات، رنگ‌ها و سایه‌های تقویت‌شده را دست نخورده باقی می‌گذارد و برجستگی‌ها را حفظ می‌کند. ویوو به‌طور کلی در این مقایسه موفق می‌شود عنوان پیروز میدان را به‌دست آورد.

تصاویر ثبت شده شیائومی ۱۳ پرو با حالت شب در سایه، در ازای نویز کمتر بخشی از جزئیات ظریف خود را از دست می‌دهند. شیائومی ۱۲ اس اولترا با استفاده از حالت شب، هایلایت‌ها را مجدداً بررسی کرده و سایه‌ها را اندکی تقویت می‌کند، اما بازهم تصاویر بی‌جان هستند و تن رنگ کسل کننده است.

بهترین گوشی های اندرویدی برای عکاسی

بااینکه در بین پرچمداران مقایسه سخت بوده و در عملکرد همه‌ی آن‌ها تقریباً در یک سطح قرار می‌گیرند، اما باتوجه به آنچه تاکنون گفته شد، گلکسی S23 Ultra همه کاره‌ترین گوشی در این میان محسوب می‌شود.

در این مقاله، ما بهترین گوشی های اندرویدی جهان برای عکاسی را با فاکتور گرفتن وجود پیکسل ۷ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو لیست کردیم.

پیکسل ۷ پرو گوگل، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل، ذن فون ۹ ایسوس و می ۱۱ اولترا شیائومی نیز از بهترین کیفیت دوربین برخورداند و هر کدام پا را فراتر گذاشته و ویژگی‌های خیره‌کننده‌ و بسیار جذابی را برای عکاسی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما