آنر 70 لایت با دوربین 50 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 480 پلاس معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - آنر 70 لایت که 200 پوند قیمت دارد، به یک نمایشگر LCD و دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده است.

آنر 70 لایت با دوربین 50 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 480 پلاس معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، آنر از جدیدترین عضو خانواده آنر 70 رونمایی کرد که نسبت به اعضای دیگر ضعیف‌تر است و البته قیمت پایین‌تری هم دارد. این گوشی هوشمند با نام آنر 70 لایت، از یک نمایشگر LCD بهره می‌برد و دوربین اصلی سه‌گانه دارد.

مشخصات فنی و قیمت آنر 70 لایت

این گوشی هوشمند آنر به نمایشگر 6.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز شده است. در بالای این نمایشگر با یک برش قطره‌ای روبه‌رو هستیم که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی هم دوربین اصلی سه‌گانه درون یک ماژول مربعی‌شکل به چشم می‌خورد.

آنر 70 لایت

دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. قدرت آنر 70 لایت توسط تراشه اسنپدراگون 480 پلاس تأمین می‌شود و همچنین از 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی آنر به‌طور پیش‌فرض به اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 مجهز شده است و انرژی‌اش را یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی تأمین می‌کند. این دستگاه همچنین روی فریم خود و درون دکمه پاور سنسور اثر انگشت دارد و از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

آنر 70 لایت در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود و قیمت آن در بریتانیا برابر 199.99 پوند است. البته این دستگاه وارد بازار کشورهای دیگر هم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما