آغاز همکاری جدید مایکروسافت با سرویس بازی ابری Ubitus

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «مایکروسافت» تلاش می‌کند قراردادهایی را برای ارائه بازی‌های شرکت «اکتیویژن» (Activision) به سرویس‌های مختلف گیمینگ امضا کند.

آغاز همکاری جدید مایکروسافت با سرویس بازی ابری Ubitus

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،شرکت Microsoft موفق شد یک قرارداد ده ساله با یکی از ارائه‌کنندگان برجسته سرویس بازی ابری امضا کند. Ubitus نام یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس بازی ابری است که در توکیو ژاپن فعالیت می‌کند. «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس باکس در صفحه توییتر خود خبر همکاری «مایکروسافت» و شرکت «یوبیتوس» را تایید کرد. به گفته او، این همکاری ده ساله شرایط استریم بازی‌های ایکس باکس و «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) را فراهم می‌کند. «اسپنسر» اعلام کرد علت همکاری «مایکروسافت» با شرکت «یوبیتوس»، جذب بازیکنان بیشتر به مثابه ایجاد تصمیم‌های فراوان است.

«سارا باند»، نایب رئیس شرکت «مایکروسافت» در راستای عقد قرارداد همکاری با سرویس‌ ابری گیمینگ Ubitus گفت:

ارائه انتخاب بیشتر به مشتریان، اولویت اصلی شرکت ما محسوب می‌شود. ما از همکاری با شرکت Ubitus برای ارائه گزینه‌های بیشتر به گیمرها جهت انجام بازی‌های پی‌سی و ایکس باکس‌ هیجان‌زده هستیم.

Ubitus یک شرکت ارائه‌دهنده راهکار بازی ابری پیشتاز در صنعت بازی‌های رایانه‌ است که در شهر توکیو ژاپن مستقر است. این شرکت اخیراً عناوین «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) را به صورت استریم پخش می‌کرد، بازی‌هایی مانند The Forgotten City، Control و Resident Evil Village. گفتنی است در اوایل هفته جاری، شرکت «مایکروسافت» یک قرارداد همکاری با یکی دیگر از ارائه‌کنندگان سرویس بازی ابری امضا کرد. این شرکت با امضای قراردادی ده ساله با سرویس ابری Boosteroid قصد دارد بازی‌های انحصاری بیشتری را روی چنین پلتفرمی منتشر کند. شرکت Boosteroid در کشور اوکراین مستقر است.

همکاری مایکروسافت و یوبیتوس

شرکت Microsoft تمام تلاش خود را می‌کند تا نگرانی رگولاتورها از ضد رقابتی بودن صنعت بازی را کاهش دهد. اخیراً، این شرکت قراردادهای 10 ساله‌ای را با «نینتندو» (Nintendo) و «انویدیا» (Nvidia) امضا کرد تا بازی‌های Activision Blizzard را روی سایر پلتفرم‌ها در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما