دوربین غول‌پیکر گوشی Find X6 پرو شما را متعجب خواهد کرد ‌

اقتصاد ۱۰۰ -انتظار می رود شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند چینی اوپو در ماه جاری از سری گوشی‌های پرچمدار جدید خود با نام Find X6 رونمایی کند.

دوربین غول‌پیکر گوشی Find X6 پرو شما را متعجب خواهد کرد ‌

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ، این سری احتمالا دو مدل خواهد داشت: Find X6 و Find X6 پرو. در ماه ژانویه، Ice Universe، یکی از افشاگران سرشناس دنیای فناوری، رندر X6 پرو را منتشر کرد که برآمدگی دوربین آن را نشان می‌داد. به تازگی نیز همین افشاگر تصویری زنده از پشت گوشی هوشمند منتشر کرده است. تصاویر منتشرشده طراحی جالب توجه ماژول دوربین این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد که آن را نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار و حتی دستگاه‌های متعلق‌به اوپو متمایز می‌کند. دوربین غول‌پیکر اوپو Find X6 پرو احتمالاً شما را متعجب خواهد کرد.

گوشی Find X6 پرو مجهز به جزیره دوربین دایره‌ای با طراحی دو رنگ است. بخش بالایی آن دارای دو دوربین و یک فلاش LED است، در حالی که قسمت پایینی آن شامل یک دوربین دیگر و عبارت Powered by MariSilicon است. MariSilicon واحد پردازش تصویربرداری اختصاصی اوپو می‌باشد که براساس فناوری پردازش 6 نانومتری ساخته شده است. این تکنولوژی برای بار اول در گوشی‌های سری Find X5 مورد استفاده قرار گرفت.

دوربین غول‌پیکر گوشی Find X6 پرو

انتظار می رود Find X6 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 2 ارائه شود. این احتمال وجود دارد که امتیاز AnTuTu این دستگاه از 1.20 میلیون امتیاز فراتر برود که آن را به دستگاهی با عملکرد بالا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات سیمی و 50 وات بی‌سیم استفاده می‌کند. یکی دیگر از نسخه‌های پرو این مدل بر روی تراشه Dimensity 9200 اجرا می‌شود. Find X6 استاندارد نیز از پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره خواهد برد.

افشاگر مذکور Find X6 پزو را جاه‌طلبانه‌ترین محصول اوپو در سال های اخیر می‌نامد. با این وجود، به نظر می‌رسد که این دستگاه فقط در چین در دسترس خواهد بود. این در حالی است که Find X5 پرو در کشورهای مختلف فروخته شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما