جزئیات فنی دوربین‌های اوپو فایند X6 پرو فاش شد

پرچمدار جدید اوپو به سه دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

جزئیات فنی دوربین‌های اوپو فایند X6 پرو فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،براساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود پرچمدار جدید اوپو موسوم به اوپو فایند X6 پرو در سه‌ماهه اول سال 2023 میلادی معرفی شود. در این راستا، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station در گزارش جدید خود جزئیات فنی دوربین‌های این پرچمدار را فاش کرده است. این افشاگر در گزارش قبلی خود نیز خبر از تجهیز اوپو فایند X6 پرو به سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو داده بود.

طبق گزارش Digital Chat Station، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی اوپو فایند X6 پرو با سنسور یک اینچی IMX989 سونی همراه خواهد بود. قبلا نیز این دوربین پرچمدار را در گوشی پرمیوم شیائومی به نام شیائومی 12S الترا دیده بودیم. سنسور به کار رفته در اوپو فایند X6 پرو همچنین از گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز 7P و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد.

 

لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی پرچمدار جدید اوپو نیز سنسور IMX890 سونی با اندازه 1/1.56 اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود. به نظر می‌رسد اوپو از عملکرد این سنسور رضایت دارد چرا که این برند چینی از سنسور IMX890 در گوشی تاشو خود یعنی اوپو فایند N2 استفاده کرده بود.

در نهایت باید اشاره کرد که لنز تله‌فوتو اوپو فایند X6 پرو یا سنسور IMX766 و یا سنسور IMX890 سونی خواهد بود که البته هر دو آن‌ها از اندازه یکسانی بهره می‌برند. سنسور تله‌فوتو این پرچمدار از زوم اپتیکال 3 برابری بهره خواهد برد و از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی خواهد کرد. گشودگی دیافراگم این سنسور نیز برابر با f/2.6 خواهد بود. 

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما