نظرسنجی CIRP: آیفون میان کاربران بالای 40 سال محبوبیت چندانی ندارد

اقتصاد ۱۰۰ - کاربران آیفون و آیپد از نظر سنی در یک سطح قرار دارند، اما مک در میان کاربران جوان‌تر محبوب‌تر است.

نظرسنجی CIRP: آیفون میان کاربران بالای 40 سال محبوبیت چندانی ندارد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، اپل در بازار جهانی به‌خصوص در ایالات متحده نفوذ زیادی بر مصرف‌کنندگان دارد و محصولات این شرکت ازجمله محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. بااین‌حال، تاکنون مشخص نشده که چه گروه‌های سنی باعث این محبوبیت شده‌اند. به همین دلیل، شرکت CIRP نظرسنجی جدیدی انجام داده تا مشخص کند کدام گروه‌های سنی از کدام محصولات اپل استفاده می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که آیفون بیشتر توسط  جوانان  استفاده می‌شود.

CIRP در گزارش خود توضیح می‌دهد که آیفو‌ن بیشتر توسط جوانان استفاده می‌شود. درواقع 22 درصد از کاربران آیفون 18 تا 24 سال سن دارند، درحالی‌که گروه‌های سنی 25 تا 34 سال و 35 تا 44 سال به ترتیب  27  و 23  درصد  از کاربران آیفون را تشکیل می‌دهند. کاربران  آیفون  و  آیپد  از نظر سنی در یک سطح قرار دارند، اما  مک  در میان کاربران جوان‌تر محبوب‌تر است.

محبوبیت آیفون در بین جوانان

آیفون 14

گروه 25 تا 34 سال، بیشترین کاربران هر سه دستگاه اپل را شامل می‌شوند و 27 درصد از کاربران آیفون، 28 درصد از کاربران آیپد و 31 درصد از کاربران مک در این گروه سنی قرار دارند. تقریبا  70 درصد  از تمام کاربران اپل زیر  45 سال  سن دارند. این موضوع نشان می‌دهد که جوانان آمریکایی دلیل بزرگی برای محبوبیت اپل هستند. درواقع، تعداد زیادی کاربر بالای 45 سال در اکوسیستم‌های آیفون، آیپد و مک وجود ندارد.

با وجود چنین داده‌هایی، می‌توان ادعا کرد که پایگاه مصرف‌کنندگان فعلی اپل را نسل‌های جوان تشکیل داده‌اند. بااین‌وجود، این روند ممکن است در آینده تغییر کند؛ زیرا اپل همچنان الهام‌بخش دنبال‌کنندگان وفادار خود است و همیشه تلاش داشته تا بتواند برای تمام کاربران به تولیدکننده محبوب گوشی‌های موبایل تبدیل شود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز