اپلیکیشن واتساپ در تبلت ها، شبیه نسخه دسکتاپ این پیام‌رسان می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - اپلیکیشن واتساپ در تبلت ها به‌زودی قابلیت جدیدی به‌نام Split View را دریافت خواهد کرد که می‌تواند ظاهر آن را مثل نسخه دسکتاپی واتساپ به‌نمایش بگذارد.

اپلیکیشن واتساپ در تبلت ها، شبیه نسخه دسکتاپ این پیام‌رسان می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدید ک بسیار مهمی برای نسخه تبلت پیام‌رسان خودش است. در حال حاضر این اپلیکیشن روی تبلت‌ها هم مثل گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود. این به کاربران اجازه استفاده از مزیت‌های نمایشگر بزرگ تبلت‌ها را نمی‌دهد. اما به‌نظر می‌رسد که این اوضاع به‌زودی دگرگون خواهد شد. چرا که قابلیت Split View در حال عرضه برای تبلت‌ها است.

نسخه تبلت واتساپ حرفه‌ای‌پسندتر می‌شود

رسانه WaBetaInfo در گزارشی مدعی شده که واتساپ بروزرسانی جدیدی را برای کاربران نسخه آزمایشی اپلیکیشن خودش در گوگل پلی منتشر کرده است. این قابلیت در آپدیتی از واتساپ با شماره نسخه 2.22.21.6 دیده شده است که انتشار آن به نوامبر ۲۰۲۲ (چند ماه پیش) بازمی‌گردد.

واتساپ تبلت

ظاهرا این نسخه می‌تواند عملکرد رابط کاربری نسخه تبلت واتساپ را دگرگون کند. اپلیکیشنی که تا پیش از این برای نمایشگرهای بزرگ تبلت‌ها بهینه نشده بود و عملکرد رضایت‌بخشی نداشت.

اما حالا این قابلیت جدید خبر خوبی برای کاربران اپلیکیشن واتساپ در تبلت ها است که به آن‌ها اجازه می‌دهد درست مثل یک لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی بتوانند از این پیام‌رسان محبوب استفاده کنند. به‌لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند دو بخش نمایشگر را در کنار هم ببینند. این یعنی صفحه چت در سمت راست و صفحه متشکل از فهرست چت‌های کاربر در سمت راست قرار خواهد گرفت.

این درحالیست که در گذشته کاربران فقط می‌توانستند در تبلت خود وارد یک صحنه چت شده و از آن استفاده کنید. سپس هر زمانی که قصد چت کردن با اشخاص دیگری را داشته باشید، نیازی به بازگشت نیست و می‌توانید فورا از طریق پنجره سمت چپ صفحه، چت با یک کاربر دیگر را انتخاب کنید. البته مشخص نیست که WhatsApp چه زمانی قابلیت جذاب Split View را به اپلیکیشن واتساپ در تبلت ها اضافه کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما