عرضه رنگ جدید آیفون ۱۴ به معنای واقعی قریب‌الوقوع است

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن افشاگر خوش سابقه اپل، امروز در توییتی عنوان کرده که ما کاملا به معرفی رنگ جدید آیفون ۱۴ نزدیک هستیم.

عرضه رنگ جدید آیفون ۱۴ به معنای واقعی قریب‌الوقوع است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،مارک گورمن خبرنگار و افشاگر معروف، امروز در توییتی اعلام کرده که شایعه معرفی حداقل یک گزینه رنگی جدید برای آیفون ۱۴ توسط اپل «قریب‌الوقوع» است.

هفته گذشته شایعه شد که اپل قصد دارد آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس را با رنگ زرد جدیدی عرضه کند. منابع متعددی اطلاعا دادند که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه‌ریزی یک جلسه توجیهی محصول با خبرنگاران برای روز سه شنبه ۷ مارس (۱۶ اسفند) است که می‌تواند مربوط به عرضه یک رنگ جدید آیفون باشد، اما این موضوع به طور قطع قابل تایید نیست.

اپل اغلب رنگ‌های جدید آیفون را در بهار معرفی می‌کند تا فروش را در اواسط چرخه محصول افزایش دهد. در روز سه شنبه ۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) اپل رنگ سبز جدید خود را برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی و رنگ سبز آلپاین جدید را برای آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس معرفی کرد. در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) هم اپل رنگ بنفش را برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی عرضه کرد.

گزینه رنگی جدید آیفون ۱۴ به احتمال زیاد با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت رسمی اپل در صبح روز سه شنبه به وقت کوپرتینو، در کنار معرفی رنگ‌های جدید قاب آیفون و بند اپل واچ برای فصل بهار، اعلام خواهد شد. گورمن در توییت امروز خود گفته:

نزدیک به یک سال پس از معرفی آیفون ۱۳ سبز، رنگ جدید آیفون ۱۴ به معنای واقعی قریب‌الوقوع است.

اپل اولین بار در سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۱) سری آیفون ۱۴ را معرفی کرد. بنابراین رنگ جدید صرفا یک تغییر ظاهری خواهد بود و تغییر سخت افزاری اعمال نخواهد شد. از طرف دیگر انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۵ هم در حدود شش ماه دیگر معرفی شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما