مایکروسافت ظاهراً آیکون چت‌بات بینگ را از تسکبار ویندوز حذف کرده است

اقتصاد ۱۰۰ - ظاهراً مایکروسافت در کمتر از یک هفته پس از اینکه آیکون بینگ را به تسکبار ویندوز آورد، حالا تصمیم گرفته است آن را حذف کند.

مایکروسافت ظاهراً آیکون چت‌بات بینگ را از تسکبار ویندوز حذف کرده است

دیجی کالابه گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت چند روز پیش با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ، آیکون چت‌بات بینگ را به تسکبار ویندوز 11 آورد و حتی این آیکون به تسکبار ویندوز 10 هم اضافه شد. اما حالا کاربران می‌گویند این آیکون حذف شده است.

ردموندی‌ها با معرفی بینگ جدید می‌خواهند با روش‌های مختلفی تعداد کاربران آن را بیشتر کنند تا بلکه بتوانند به‌مرور‌زمان سهم گوگل در بازار موتورهای جستجو را کاهش دهند. یکی از راهکارهای جدید مایکروسافت برای دستیابی به این هدف، افزودن آیکون چت‌بات بینگ به نوار جستجوی تسکبار ویندوز 10 و 11 بود.

حذف آیکون چت‌بات بینگ از تسکبار ویندوز

درحالی‌که آیکون چت‌بات بینگ باعث دسترسی مستقیم به این ابزار نمی‌شد و برای شروع گفت‌وگو باید به مرورگر اج می‌رفتید، بازهم کاربران برای آزمایش آن بیشتر تمایل پیدا می‌کردند. اما حالا ظاهراً مایکروسافت تصمیم به حذف این آیکون گرفته است. بنابراین احتمالاً تنها با یک برنامه آزمایشی کوتاه‌مدت روبه‌رو بوده‌ایم.

درحال‌حاضر طبق گفته کاربران، خبری از این آیکون در نوار جستجوی تسکبار ویندوز 10 و 11 نیست و با نوار سابق روبه‌رو هستیم. مایکروسافت هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

یکی از دلایل حذف این آیکون می‌تواند مربوط به این موضوع باشد که بینگ جدید هنوز در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است و تنها افرادی که در لیست انتظار آن ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه‌براین، شاید ردموندی‌ها بخواهند امکان گفت‌وگوی مستقیم با بینگ را در منوی استارت برای کاربران فراهم کنند و دیگر نیازی به بازکردن جداگانه مرورگر اج نباشد.

درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که حذف بینگ از نوار جستجوی تسکبار ویندوز به‌معنای آن نیست که دیگر مایکروسافت برنامه‌ای برای ادغام بینگ با ویندوز ندارد. درحقیقت ردموندی‌ها برنامه‌های بزرگی را برای بینگ جدید دنبال می‌کنند و حتی چت‌بات بینگ را به اسکایپ هم اضافه کرده‌اند. بنابراین احتمالاً به‌زودی چت‌بات بینگ با رویکردی متفاوت به ویندوز می‌آید.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما