ساعت هوشمند هواوی واچ 4 احتمالاً با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

اقتصاد ۱۰۰ - هواوی واچ 4 احتمالاً اولین گجت پوشیدنی دنیا خواهد بود که بدون نیاز به شبکه موبایل می‌تواند به‌طور مستقیم به ماهواره‌ها وصل شود.

ساعت هوشمند هواوی واچ 4 احتمالاً با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازدیجیاتو، سری هواوی واچ 3 حدود دو سال پیش معرفی شد. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت درحال آماده‌شدن برای عرضه نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. گزارشی تازه می‌گوید هواوی واچ 4 اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که به ارتباطات ماهواره‌ای مجهز می‌شود و همچنین در بخشی از بدنه از ماده زیرکن استفاده خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، هواوی واچ 4 قرار است از حیث ارتباطات در یک محصول پوشیدنی، انقلابی باشد. این دستگاه احتمالاً با قابلیت برقراری  ارتباط با ماهواره  عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند بدون وابستگی به شبکه موبایل، با این ساعت هوشمند پیامک بفرستند.

هواوی واچ 4 با این ویژگی به اولین ساعت هوشمندی تبدیل می‌شود که چنین قابلیتی دارد. خانواده جدید ساعت‌های هوشمند هواوی ظاهراً به‌تازگی تأییدیه وای‌فای خود را دریافت کرده است. واچ 4 و واچ 4 پرو به‌ترتیب از اسامی  ARC (Arch) و MDS (Medusa)  استفاده می‌کنند.

بخشی از بدنه هواوی واچ 4 احتمالاً از ماده زیرکن ساخته می‌شود

به‌علاوه، گفته شده است که دکمه چرخشی این دستگاه از ماده‌ای منحصربه‌فرد به نام  زیرکن  ساخته می‌شود که به دوام و مقاومت مشهور است. این ماده چهار برابر سخت‌تر از فولاد است و با گذر زمان فرسوده نمی‌شود. درنتیجه، این ساعت پس از گذشت چند سال جلوه ظاهری خود را از دست نمی‌دهد.

البته استفاده از زیرکن احتمالاً فقط به نسخه پرو این ساعت هوشمند محدود می‌شود. این تغییر می‌تواند قیمت بالاتر مدل پرو نسبت به مدل استاندارد را بیشتر توجیه کند.

هواوی هنوز اطلاعاتی درباره واچ 4 منتشر نکرده است و نمی‌دانیم که این ساعت هوشمند چه زمانی روانه بازار خواهد شد. بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود که این محصول پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی داشته باشد. قابلیت ارتباط با ماهواره و استفاده از زیرکن تنها بخشی از قابلیت‌های جدید سری واچ 4 خواهند بود و انتظار داریم که با توجه به گذشت دو سال زمان، تغییرات بیشتری را در این دستگاه‌ها مشاهده کنیم.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز