«فانتوم وی فولد» تکنو؛ نصف قیمت فولد سامسونگ با نمایشگری بزرگتر

اقتصاد ۱۰۰ -کنگره جهانی موبایل (MWC) دقیقاً به همین منظور ترتیب داده شده است؛ جاییکه شرکت‌های فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند بتوانند از جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های خود رونمایی کند.

«فانتوم وی فولد» تکنو؛ نصف قیمت فولد سامسونگ با نمایشگری بزرگتر

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،در این میان برد با شرکت‌های کمتر شناخته‌شده‌تری است که حرف‌های جالبی برای گفتن داشته باشند. شرکت تکنو (Tecno) با گوشی فانتوم وی فولد (Phantom V Fold) یکی از آن شرکت‌هایی بود که توانست توجهات را به سمت خود جلب کند.

زمانیکه صحبت از گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود، نمی‌توان نام سامسونگ را نادیده گرفت، به خصوص در این مورد. چراکه فانتوم وی فولد بسیار شبیه به گلکسی زد فولد 4 موفقی است که توانسته به‌طور کلی از نرخ پذیرش گوشی‌های تاشو را بالا ببرد.

با این حال، این هنوز هم تغییری در اصل ناراحت‌کننده ماجرا ایجاد نمی‌کند. این واقعیت که فولد 4 قیمت بالایی دارد و این تقریباً برای همه تاشوهای موجود در بازار صدق می‌کند. در حالیکه اوپو به این موضوع پرداخته است که چرا قیمت‌ها به این زودی کاهش نمی‌یابد، Tecno Phantom V Fold خلاف این موضوع را ثابت کرده و با قیمت 1099 دلار معرفی شده است. برای مقایسه، گلکسی فولد 4، یکی از بهترین گوشی‌های تاشو در جهان 1799 دلار قیمت دارد.

فانتوم وی فولد تکنو

طبیعتاً برچسب قیمت پایین‌تر باید دلایل خود را داشته باشد. درست است؟ خوب، یکی از مواردی که ممکن است بلافاصله متوجه شوید، استفاده از تراشه مدیاتک به جای کوالکام است. این گوشی از چیپست MediaTek Dimensity 9000+ بهره می‌برد. د

Phantom V Fold دارای صفحه نمایش 120 هرتز، 7.85 اینچی با وضوح 2296×2000 است. این از نظر رزولوشن و اندازه بزرگتر از نمونه موجود در گلکسی فولد 4 است. صفحه نمایش خارجی 120 هرتز آن هم 6.42 اینچی با رزولوشن 2550×1080 است.

Tecno همچنین در طراحی ناحیه تاشو چین‌دار از Oppo پیروی می‌کند. لولای فانتوم وی فولد می‌تواند تا 200000 باز و بسته شدن را تحمل کند. گوشی تاشوی اوپو از یک جنبه بهتر است، زیرا مواد به کار رفته در فانتوم وی فولد از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و پنل پشتی از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما