ریلمی C55 رسما با قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل عرضه خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - طراحی ناچ میان‌رده جدید ریلمی Mini Capsule نام دارد و با قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلفی همراه است.

ریلمی C55 رسما با قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،شعبه اندونزی برند ریلمی امروز اعلام کرد که میان‌رده جدید این برند موسوم به ریلمی C55 در تاریخ ۷ مارس مصادف با ۱۶ اسفند معرفی خواهد شد. به علاوه، ریلمی C55‌ در فروشگاه آنلاین شعبه اندونزی برند ریلمی نیز قرار گرفته است که طراحی و مشخصات فنی آن را فاش ساخته است. ویژگی برجسته گوشی جدید ریلمی ناچ حفره آن با قابلیتی به نام Mini Capsule است که از ویژگی‌های نرم‌افزاری مشابه داینامیک آیلند سری آیفون ۱۴ پرو اپل بهره می‌برد. 

طبق لیست فروشگاه آنلاین این برند چینی، ریلمی C55 از تراشه هلیو G88 برخوردار است که انرژی آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. کانفیگ‌های این گوشی نیز شامل دو نسخه حافظه رم ۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد شد. البته نسخه رم ۶ گیگابایتی این گوشی از قابلیت افزایش حافظه رم مجازی تا ۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند در حالی که حافظه رم مجازی مدل رم ۸ گیگابایتی تا ۸ گیگابایت افزایش می‌یابد. خوشبختانه حافظه داخلی ریلمی C55 به لطف بهره‌گیری از درگاه کارت حافظه microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است. 

ریلمی C55‌ به نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است که قادر است به نرخ روشنایی ۶۸۰ نیتی دست پیدا کند. این نمایشگر همچنین میزبان ناچ حفره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. همانطور که اشاره شد، ریلمی C55 با قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل عرضه خواهد شد که Mini Capsule‌ نام دارد. این قابلیت جدید می‌تواند در دو طرف ناچ حفره دوربین سلفی اطلاعاتی مانند وضعیت شارژ، میزان مصرف دیتا، هشدار دشارژ شدن دستگاه و میزان قدم‌های کاربر را نشان دهد. 

در پنل پشتی ریلمی C55 دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته است که از هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. این گوشی همچنین از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با شارژ ۱۸ واتی نسل قبلی بهبود بزرگی محسوب می‌شود. قبلا نیز ریلمی اعلام کرده بود که اکثر گوشی‌های این برند که در سال جاری عرضه می‌شوند به شارژ ۳۳ واتی و یا سریع‌تر مجهز خواهند بود. در نهایت، از دیگر مشخصات فنی ریلمی C55 می‌توان به سنسور اثر انگشت کنار بدنه، درگاه USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، NFC و بهینه‌سازی صوتی Dirac اشاره کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما