حجم باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -گلکسی واچ ۶ احتمالا از باتری حجیم‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد.

حجم باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازجی اس ام ،در حالی که هنوز تا رونمایی از نسل جدید سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ زمان زیادی باقی مانده است، امروز ظرفیت باتری دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شد. در این راستا، وبسایت GalaxyClub به اسنادی دست یافته است که حجم باتری گلکسی واچ ۶ نسخه ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری را نشان می‌دهد. متأسفانه در این گزارش اشاره‌ای به حجم باتری گلکسی واچ ۶ پرو نشده است. 

طبق این گزارش، سامسونگ دو باتری با شناسه مدل‌های EB-BR935ABY و EB-BR945ABY را ثبت کرده است که احتمالا در ساعت‌های هوشمند با شناسه مدل‌های SM-R93x (نسخه ۴۰ میلی‌متری) و SM-R94x (نسخه ۴۴ میلی‌متری) به کار خواهد رفت. به طور خلاصه، دو مدل گلکسی واچ ۶ از باتری حجیم‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است حجم باتری EB-BR935ABY برابر با ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که ظرفیت آن در مقایسه با باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واچ ۵ در حدود ۵٫۶ درصد افزایش خواهد داشت. به نسبت حجم باتری گلکسی واچ ۴، باتری ساعت نسل جدید سامسونگ حدود ۲۱٫۴ درصد بیشتر شده است. از آن سو، باتری EB-BR945ABY نیز ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی است که در مقایسه با گلکسی واچ ۵ حدود ۳٫۶ درصد بیشتر شده است. باتری نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ نیز احتمالا ۱۷٫۷ درصد به نسبت نسخه ۴۴ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ افزایش خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند گلکسی واچ ۶ برخلاف طراحی تخت سری گلکسی واچ ۵ با طراحی شیشه خمیده همراه خواهد بود. به علاوه،‌ نسل جدید ساعت هوشمند گوگل احتمالا در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما