انتشار فهرست گوشی‌های واجد شرایط دریافت رابط کاربری MIUI 14 توسط شیائومی

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «شیائومی» (Xiaomi) با انتشار فهرستی، گوشی‌های واجد شرایط دریافت رابط کاربری MIUI 14 را در سال جاری اعلام کرد.

انتشار فهرست گوشی‌های واجد شرایط دریافت رابط کاربری MIUI 14 توسط شیائومی

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،شرکت «شیائومی» (Xiaomi) در حین برگزاری «کنگره جهانی موبایل» (MWC 2023) و در اواخر مراسم معرفی «سری شیائومی 13»، فهرستی از اسامی 18 دستگاه را منتشر کرد. بنا بر اعلام برند «شیائومی»، این 18 دستگاه به‌زودی شرایط لازم برای دریافت رابط کاربری MIUI 14 را به دست خواهند آورد.

در حالی که شرکت Xiaomi فهرست منتشر شده را به عنوان «برنامه زمانی عرضه» در نظر گرفته است. اما در حقیقت چارچوب زمانی خاصی برای دریافت رابط کاربری MIUI برای گوشی‌های این شرکت مشخص نشده است. تنها خبری که اعلام شده این است که فرایند عرضه به‌روزرسانی تا پایان 3 ماهه نخست سال جاری شروع می‌شود.

گوشی‌های واجد شرایط دریافت MIUI 14

انتظار می‌رود دارندگان گوشی‌های «شیائومی» باید زمان زیادی را برای دریافت رابط کاربری MIUI 14 تحمل کنند. این فهرست شامل اسامی دستگاه‌های باکیفیت شرکت در کنار برخی مدل‌های میان‌رده از «ردمی» (Redmi) است.

کاربران باید در نظر گیرند شرکت «شیائومی» این فهرست را به عنوان فهرست نهایی در نظر نگرفته است و در آینده، دستگاه‌های زیادی از رابط کاربری MIUI 14 پشتیبانی خواهند کرد. همچنین رابط کاربری MIUI 14 از اندروید 13 پشتیبانی نمی‌کند. «شیائومی» اغلب آخرین به‌روزرسانی‌های MIUI برای برخی از دستگاه‌ها خود را بدون آخرین نسخه «اندروید» (Android) منتشر می‌کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما