نگاهی به برنامه‌های اعلام شده در رویداد MWC 2023

اقتصاد ۱۰۰ - بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه فناوری موبایل این هفته برگزار می‌شود و ما نیز انتظار یک رویداد بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از گردهمایی برندهای نام آشنای این عرصه خواهیم داشت.

نگاهی به برنامه‌های اعلام شده در رویداد MWC 2023

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،چندین معرفی از سوی شرکت‌هایی مانند شیائومی، آنر و ریلمی و همچنین تعداد زیادی از محصولات جالب دیگر عرضه شود. در ادامه‌ی این مقاله به برنامه اعلام شده برای رویداد MWC 2023 و آنچه که انتظار می‌رود در آن بگذرد نگاهی خواهیم انداخت.

در ابتدا شرکت HMD با اعلامیه‌های خود در روز شنبه همه چیز را آغاز می‌کند. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی از محصولاتی که قرار است از سوی آنها معرفی شود را در دسترس نداریم، اما منتظر گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا و شاید برخی لوازم جانبی هوشمند هستیم.​

امروز نیز با رویداد معرفی جهانی شیائومی برای گوشی همراه سری شیائومی 13 روز بزرگی خواهد بود. بالاخره می‌توان قیمت دقیق و زمان در دسترس بودن شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را به دست آورد. ما همچنین امیدواریم اخباری در مورد مدل های شایعه شده شیائومی 13 لایت و شیائومی 13 اولترا دریافت کنیم.

 برنامه رویداد MWC 2023

انتظار می‌رود وان پلاس نیز دستگاه مفهومی وان پلاس 11 خود را با نوارهای نور منحصر به فرد خود در پشت به نمایش بگذارد. تا به الان دو تیزر رسمی برای این دستگاه منتشر شده است، اما عملکرد واقعی نوارهای پشتی آبی رنگ همچنان یک راز باقی مانده است. یکی از احتمالات شایعه شده این است که از آنها برای ارائه خنک کننده فعال برای دستگاه استفاده می‌شود.

 برنامه رویداد MWC 2023

همچنین TCL در حال آماده شدن برای میزبانی رویداد معرفی خود در روز یکشنبه است که در آن ما احتمالاً با آخرین نسخه‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های آنها آشنا خواهیم شده، محصولاتی که هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.​

در این روز نیز آنر پرچمداران سری مجیک 5 خود را روز دوشنبه معرفی می‌کند که شامل مجیک 5 و مجیک 5 پرو هستند. بر اساس آخرین شایعات، هر دو گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و شارژ سریع حداقل 66 واتی خواهند بود. ضمن اینکه قرار است Magic Vs foldable که در ماه نوامبر (آذر) در چین عرضه شد به صورت جهانی عرضه شود.

 برنامه رویداد MWC 2023

 

در این روز ریلمی گوشی هوشمند GT3 خود را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه در واقع همان نسخه جهانی GT Neo5 باشد و از همان سیستم شارژ سریع 240 واتی بهره می‌برد که 0 تا 100 درصد شارژ را تنها در 9 دقیقه و 37 ثانیه انجام می‌دهد.

 برنامه رویداد MWC 2023

همچنین تکنو به دنبال ورود به صحنه MWC با اولین تلفن تاشو خود یعنی Phantom V Fold است. پیش از این تنها تایید شده بود که این دستگاه از چیپست Dimensity 9000+ پشتیبانی می‌کند، اما در این رویداد با تمام جزئیات آن و همچنین قیمت و در دسترس بودن آن آشنا خواهیم شد.

 برنامه رویداد MWC 2023

همچنین ZTE یک رویداد کلیدی برگزار خواهد کرد که در آن تبلت جالب این برند Nubia Pad 3D و عینک هوشمند Neovision AR را خواهیم دید.

لیستی که در بالا مطالعه کردید برنامه اعلام شده برای رویداد و نمایشگاه MWC 2023 که انتظار می‌رود در طول آن از محصولات جدید و هیجان انگیزی رونمایی شود. گروه ما نیز در طول این رویداد خبرهای منتشر شده در رابطه با این محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما