رندرهای آیفون 15 پلاس با حاشیه‌های باریک نمایشگر، پورت USB-C و جزیره پویا منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - رندرهای آیفون 15 پلاس آن را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند و از وجود جزیره پویا به‌جای ناچ نمایشگر خبر می‌دهند.

رندرهای آیفون 15 پلاس با حاشیه‌های باریک نمایشگر، پورت USB-C و جزیره پویا منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از دیجیاتو، با وجود عملکرد ضعیف آیفون 14 پلاس در بازار، اپل نسل بعدی‌اش را معرفی خواهد کرد و حالا رندرهای این دستگاه، تغییرات احتمالی‌اش را نشان می‌دهند. این رندرها،  آیفون 15 پلاس  را در زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند؛ برای مثال می‌توانیم پورت جزیره پویا آن را ببینیم.

اپل امسال هم مانند چند سال گذشته، از 4 آیفون جدید رونمایی می‌کند و این‌بار نوبت به خانواده آیفون 15 می‌رسد. درحالی‌که اپل تنها در آیفون پرو و پرو پلاس به‌جای ناچ نمایشگر از طراحی جدیدی به نام جزیره پویا یا داینامیک آیلند استفاده کرد، در نسل بعدی، تمام آیفون‌ها این قابلیت را خواهند داشت.

رندرهای آیفون 15 پلاس

رندرهای آیفون 15 پلاس

در کنار جزیره پویا، تمام آیفون‌های جدید با پورت USB-C به‌جای لایتنینگ از راه می‌رسند. بااین‌حال گفته می‌شود که سرعت این پورت در مدل‌های استاندارد و پلاس تفاوتی با لایتنینگ نخواهد داشت.

رندرهای آیفون 15 پلاس

طبق این رندرها، اپل حاشیه اطراف نمایشگر آیفون 15 پلاس را کاهش می‌دهد و احتمالاً ابعاد کلی و ضخامت این محصول هم کمی تغییر می‌کند. علاوه‌براین، با گوشه‌های کمی گردتر هم روبه‌رو هستیم و همچنین برآمدگی دوربین کمی افزایش پیدا کرده است. ظاهراً ضخامت کلی گوشی جایگزین آیفون 14 پلاس از 7.79 میلی‌متر به 7.81 میلی‌متر می‌رسد.

انتظار می‌رود آیفون 15 پلاس طراحی و ویژگی‌های مشابه با آیفون 15 داشته باشد و تنها به نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی به‌جای 6.1 اینچی مجهز شود. بنابراین همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای واید و اولترا واید خواهیم بود.

رندرهای آیفون ۱۵ پلاس

درحالی‌که اپل برای مدل‌های پرو آیفون 15 به سراغ تراشه 3 نانومتری A17 Bionic می‌رود، در دو مدل دیگر باید منتظر استفاده از A16 Bionic با مودم کوالکام X70 باشیم.

با توجه به اینکه چندین ماه تا معرفی سری آیفون 15 در شهریورماه فاصله داریم، باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات جدیدی درباره آن‌ها باشیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز