شیائومی CIVI 3 احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید سری شیائومی CIVI به احتمال زیاد در ماه آوریل میلادی معرفی خواهد شد.

شیائومی CIVI 3 احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،گوشی‌های متعلق به سری شیائومی CIVI که در چین به فروش می‌رسند برای کاربرانی مناسب است که علاقه دارند با دوربین سلفی گوشی خود به ثبت تصاویر و ویدئوهای مختلف بپردازند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شایعه شده است که نسل جدید سری CIVI موسوم به شیائومی CIVI 3 از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۲۰۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این مشخصات فنی قابل توجه، شیائومی CIVI 3 به یکی از میان‌رده‌های ارزشمند بازار بدل خواهد شد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، شیائومی CIVI 3 از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، به نظر می‌رسد این گوشی نیز به مانند دیگر میان‌رده‌های شیائومی به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی مجهز شود. برای مقایسه، سه نسخه قبلی سری شیائومی CIVI نیز از نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی مشابه بهره می‌برند. 

شایان ذکر است گوشی نسل فعلی شیائومی CIVI 2‌ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 برخوردار است ولی در این گزارش ذکر شده است شیائومی CIVI 3‌ از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 بهره خواهد برد. این سنسور قبلا نیز در گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ردمی K60‌ پرو به کار رفته است. به مانند نسل قبلی،‌ شیائومی CIVI 3 در پنل جلویی خود میزبان دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که شیائومی CIVI 3 احتمالا در ماه آوریل سال جاری میلادی برای بازار چین عرضه خواهد شد و پس از آن با نام تجاری متفاوتی روانه بازار جهانی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما