هدفون فیتس فیت پرو سه رنگ جدید دریافت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - هدفون پرمیوم برند بیتس در سه رنگ جدید صورتی،‌ آبی و زرد در دسترس قرار خواهد گرفت.

هدفون فیتس فیت پرو سه رنگ جدید دریافت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ، پس از آن که اوایل ماه جاری گزارشی غیر رسمی پیرامون رنگ‌بندی جدید هدفون بیتس فیت پرو منتشر شد، این برند برجسته امروز رسما اعلام کرد که هدفون پرمیوم خود در سه رنگ جدید عرضه خواهد شد. طبق اعلام رسمی برند بیتس، هدفون فیت پرو در سه رنگ صورتی،‌آبی و زرد روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر، این هدفون در چهار رنگ سفید، مشکی،‌ خاکستری و بنفش در بازار موجود است. 

شایان ذکر است رنگ‌بندی جدید هدفون فیت پرو جزوی از کمپین مشترک برند بیتس با خواننده و ترانه‌سرا آمریکایی به نام Chlöe است. به علاوه، رنگ‌های تازه معرفی‌شده این هدفون در تک‌ اهنگ جدید این خواننده نیز حضور خواهد داشت. جدا از رنگ‌بندی متفاوت، سایر مشخصات فنی مدل‌های جدید هدفون فیتس بیت پرو تفاوتی با نسخه‌های قبلی آن ندارد. این هدفون همچنین از تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسنفد) و با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

در نهایت باید اشاره کرد هدفون بیتس فیت پرو محصول بالارده و پرمیوم برند بیتس محسوب می‌شود که در واقع نسخه ورزشی نسل اول هدفون ایرپادز پرو به حساب می‌اید. در این راستا، هدفون فیت پرو از قابلیت حذف نویز فعال، صدای فراگیر محیطی و تراشه Apple H1 بهره می‌برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما