سری گیمینگ بلک شارک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و نمایشگر 2K مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - امروز بخشی از مشخصات فنی سری گوشی‌های گیمینگ شیائومی فاش شد.

سری گیمینگ بلک شارک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و نمایشگر 2K مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،سری گوشی‌های گیمینگ برند شیائومی بلک شارک نام دارد که محصولاتی بالارده با مشخصات فنی بسیار قدرتمند محسوب می‌شوند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،‌ بخشی از مشخصات فنی نسل جدید این گوشی‌ها موسوم به سری بلک شارک ۶ فاش شده است که خبر از سخت‌افزاری قدرتمند با سرعت شارژ بالا می‌دهد. همانطور که می‌دانیم، سری بلک شارک ۶ به عنوان نسخه نسل بعدی سری گوشی‌های بلک شارک ۵ که هم اکنون در بازار موجود هستند عرضه خواهد شد. 

این گزارش جدید در شبکه اجتماعی Weibo و توسط افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است. این افشاگر در گزارش جدید خود ادعا کرده است که سری بلک شارک ۶ از نمایشگر حفره‌دار با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد. دوربین سلفی نیز در ناچ حفره مرکز نمایشگر جای خواهد گرفت. به علاوه، نمایشگر این سری گیمینگ نیز پنل اولد خواهد بود که احتمالا از نرخ نوسازی بالایی پشتیبانی می‌کند. جنس بدنه سری بلک شارک ۶ نیز از نوع سرامیک خواهد بود. 

شایان ذکر است سری بلک شارک ۶ به احتمال زیاد شامل دو مدل بلک شارک ۶ و بلک شارک ۶ پرو خواهد بود. در این راستا، این گزارش اذعان داشته است که سری بلک شارک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد بود. به علاوه، باتری دو گوشی بلک شارک ۶ و بلک شارک ۶ پرو نیز از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون ساختار دوربین سری بلک شارک ۶ فاش شده است ولی یکی از دوربین‌های این سری گیمینگ احتمالا سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686‌ سونی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری بلک شارک ۶ از سیستم صوتی قدرتمندی شامل اسپیکرهای دوگانه استریو بهره خواهد برد. به علاوه، شایعه شده است که سری گوشی‌های گیمینگ شیائومی به سیستم خنک‌کننده جدیدی مجهز خواهد بود که به احتمال زیاد قدرتمندترین فناوری خنک‌کننده‌ای است که توسط این برند چینی تا به امروز معرفی شده است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما