اشتراک پولی تیک آبی به فیسبوک و اینستاگرام رسید

اقتصاد ۱۰۰ - متا در حال آزمایش سرویسی اشتراکی برای ارائه تیک آبی است که در قبال پرداخت هزینه‌ای مشخص فعال می‌شود.

اشتراک پولی تیک آبی به فیسبوک و اینستاگرام رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب اینستاگرام و فیسبوک به زودی قابلیت جدیدی را دریافت خواهند کرد که براساس آن قادر خواهند بود با پرداخت هزینه، حساب خود را با نشان Meta Verified (تایید شده توسط متا) همراه کنند. هزینه این سرویس اشتراکی برای نسخه تحت وب فیسبوک و اینستاگرام برابر با ۱۲ دلار است و کاربران که نسخه‌های اندورید / iOS را در اختیار دارند باید هزینه ۱۵ دلاری را پرداخت کنند. در قبال ارائه این مبالغ، تیک آبی در کنار شناسه کاربری (یوزرنیم) کاربران قرار خواهد گرفت که در هنگام جستجو،‌ نام آن‌ها با تیک آبی برای دیگر کاربران نمایش داده می‌شود. به علاوه، کاربرانی که سرویس اشتراکی جدید متا را خریداری نمایند از ویژگی‌های جدید مانند محافظت در برابر جعل نام، اولویت برای پشتیبانی از مشتریان و قابلیت‌های اختصاصی بهره‌مند می‌شوند. 

 

شایان ذکر است که کاربران استرالیایی و نیوزلندی قادر خواهند بود از اواخر هفته جاری برای دریافت سرویس اشتراکی فیسبوک و متا اقدام نمایند. انتظار می‌رود در آینده کشورهای بیشتری تحت پوشش سرویس اشتراکی متا قرار بگیرند. البته متا برای ارائه این سرویس قوانینی را نیز وضع کرده است تا از اقدامات غیرقانونی افراد مجرم پیشگیری کند و سواستفاده از این قابلیت را به حداقل برساند. 

برای دریافت تیک آبی و ثبت‌نام در سرویس اشتراکی متا، کاربران باید از طریق کارت شناسایی هویت خود را تایید کنند. به علاوه، نام و تصویر کاربر که در حساب فیسبوک و یا اینستاگرام او قرار می‌گیرد نیز باید با نام و تصویر کارت شناسایی او مطابقت داشته باشد. کاربر همچنین باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد و حداقل فعالیتی در حساب شبکه اجتماعی خود داشته باشد. در حال حاضر، سرویس اشتراکی متا برای شرکت‌های تجاری فعال نشده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که یکی از ویژگی‌های برجسته سرویس اشتراکی متا سیستم محافظت از جعل نام است چرا که مشکل سواستفاده از نام افراد سرشناس به معضلی پیچیده در شبکه‌های اجتماعی بدل شده است. همچنین کاربران که این سرویس را خریدای نمایند به استیکرهای اختصاصی برای استوری‌ها و ریلز‌ها دسترسی خواهند داشت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما