متا به دنبال نشان تایید آبی پولی به نام Meta Verified است

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت مادر فیسبوک، متا در حال آماده شدن جهت راه‌اندازی یک اشتراک به نام Meta Verified برای نشان تایید آبی است.

متا به دنبال نشان تایید آبی پولی به نام Meta Verified است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،یک سرویس جدید دقیقا مانند آنچه توییتر پیش از این برای کسب درآمد عرضه کرده بود. صبح یکشنبه، مارک زاکربرگ به کانال برادکست تازه راه اندازی شده خود رفت تا این خبر را به اشتراک بگذارد. او در این رابطه گفت که این سرویس اشتراک نشان آبی، امکان حفاظت بیشتر از جعل هویت و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری را به کاربران می‌دهد.​

زاکربرگ در توضیح ویژگی‌های نشان تایید آبی متا گفت:

«این ویژگی در مورد افزایش اعتبار و امنیت در سراسر خدمات ما است. زمانی که کاربران از طریق برنامه‌های این شرکت در iOS و اندروید مشترک شوند، Meta Verified ماهانه 15 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت. در وب، جایی که کمیسیون فروشگاه‌های برنامه اعمال نمی‌شود، هزینه این سرویس 12 دلار در ماه خواهد بود. {یک} اشتراک هر دو حساب اینستاگرام و فیس بوک را پوشش می‌دهد.

نشان تایید آبی متا

کاربران قبل از اینکه بتوانند برای Meta Verified ثبت‌نام کنند، باید شرایط خاصی را برای واجد شرایط شدن رعایت کنند. به طور خاص، این شرکت به Engadget اعلام کرده که این اشتراک فقط برای کاربران 18 سال به بالا در دسترس خواهد بود. متا همچنین از مشترکین بالقوه خود می‌خواهد که یک شناسه دولتی که با نام و عکس نمایه در حساب فیسبوک یا اینستاگرام‌شان مطابقت دارد، به اشتراک بگذارند. پس از تأیید این هویت، کاربر دیگر نمی‌تواند نام نمایه، نام کاربری، تاریخ تولد یا عکس خود را بدون انجام مجدد فرآیند تأیید تغییر دهید. اکانت‌هایی که قبل از اعلام امروز به دلیل قابل توجه بودن تایید شده‌اند، همچنان تایید شده باقی خواهند ماند.

در کنار مزایایی مانند نشان آبی و افزایش شانس نمایش در جستجوها، متا ۱۰۰ ستاره رایگان را در اختیار مشترکان تایید شده قرار می‌دهد، یک نوع ارز دیجیتال که کاربران می‌توانند از آنها برای انعام به سازندگان در فیسبوک استفاده کنند. این اشتراک همچنین با دسترسی به برچسب‌های انحصاری برای استفاده در Stories و Reels همراه خواهد بود.

نشان تایید آبی متا

تمام شایعات مبنی بر اینکه متا در حال آماده شدن برای آزمایش یک سرویس تأیید پولی است، از ابتدای فوریه (اواسط بهمن) زمانی که مهندس الساندرو پالوزی کدی که به «نشان آبی پرداخت شده» و «تأیید هویت» ارجاع می‌دهد را کشف کرد آغاز شد. در اوایل صبح یکشنبه، مت ناوارا، مشاور رسانه‌های اجتماعی و گزارشگر سابق Next Web متوجه شد که متا یک صفحه پشتیبانی اینستاگرام با جزئیات اشتراک منتشر کرده است، اما کمی بعد، زاکربرگ آن را قبل از پست اینستاگرام حذف کرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما