سری آیفون ۱۵ پرو از حاشیه نمایشگر باریک‌تری بهره خواهد برد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل بعدی سری آیفون‌های پرو اپل با طراحی جدید نمایشگر همراه خواهد بود.

سری آیفون ۱۵ پرو از حاشیه نمایشگر باریک‌تری بهره خواهد برد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار اپل موسوم به سری آیفون ۱۵ باقی مانده است، شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی پیرامون محصولات نسل بعدی اپل منتشر شده است که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده است. این شایعات ادعا می‌کنند که سری آیفون ۱۵ با قابلیت‌های جدید و بهبودهای مختلفی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به تراشه A16 بایونیک و درگاه USB-C اشاره کرد. حالا براساس جدیدترین این گزارش‌ها، به نظر می‌رسد نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۵ از طراحی جدید نمایشگر نیز بهره خواهند برد. 

این گزارش جدید توسط افشاگری شناخته‌شده به نام ShrimpApplePro به اشتراک گذاشته شده است که سابقه خوبی در انتشار اطلاعات دقیق مربوط به محصولات اپل دارد. در این راستا، این افشاگر ادعا کرده است آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس که احتمالا آیفون ۱۵ الترا نام خواهد داشت از حاشیه نمایشگر کمتری در مقایسه با مدل‌های ۲۰۲۲ این سری پرچمدار یعنی ایفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، کاربران فضای بیشتری از نمایشگر را در اختیار خواهند داشت و ظاهر آن نیز زیباتر از قبل خواهد شد. البته با باریک‌شدن حاشیه‌های نمایشگر، احتمال لمس‌ تصادفی و اشتباهی نیز بالاتر می‌رود. 

شایان ذکر است که علی‌رغم نازک‌تر شدن حاشیه‌های صفحه نمایش، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (الترا) احتمالا به ترتیب از نمایشگر ۶٫۱ اینچی و ۶٫۶ اینچی مشابه نسل قبلی برخوردار خواهند بود. به علاوه، ShrimpApplePro قبلا ادعا کرده بود که نمایشگر سری آیفون ۱۵ از لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که البته توسط دیگر منابع تایید نشد. بخش دیگری از شایعات همچنین اذعان داشته‌اند که سری آیفون ۱۵ از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد بود. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود آیفون ۱۵ پرو مکس (الترا)‌ به سنسور پریسکوپ پیشرفته‌ای مجهز شود که به احتمال زیاد آن را به بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۳ از نظر دوربین بدل خواهد کرد. نسخه‌های استاندارد و پلاس نیز از بهبودهای سخت‌افزاری بی‌بهره نخواهند ماند و شایعه شده است این گوشی‌های نیز از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد. همچنین به نظر می‌رسد اپل قصد دارد از ویژگی داینامیک آیلند در هر چهار مدل سری آیفون ۱۵ استفاده کند. برای مقایسه، در حال حاضر تنها نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۴ از قابلیت مذکور بهره می‌برند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما