آپدیت One UI 5.1 برای این گوشی های سامسونگ منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - آپدیت One UI 5.1 برای چند تا از گوشی های سامسونگ منتشر شد. این بروزرسانی جدید امکانات جذابی را که برخی از آن‌ها منحصر به گلکسی S23 بود را ارائه می‌کند.

آپدیت One UI 5.1 برای این گوشی های سامسونگ منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، روز گذشته در مقاله‌ای به بررسی آپدیت One UI 5.1 سامسونگ پرداختیم و از قابلیت‌هایی نام بردیم که به‌لطف این بروزرسانی به گوشی‌های قدیمی سامسونگ اضافه خواهد شد. حالا این اتفاق افتاد و درست در روز ولنتاین، صدها میلیون کاربر گوشی های قدیمی‌تر سامسونگ از سراسر جهان موفق به دریافت آپدیت One UI 5.1 شدند. هدیه سامسونگ برای روز ولنتاین به کاربرانش، یک بروزرسانی غنی است که امکانات جدید و پیشرفت‌های چشمگیری را به محصولاتش اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر این بروزرسانی برای گوشی‌های خانواده گلکسی S20، گلکسی S21 و چندین مدل دیگر که در زیر به اسامی آن‌ها اشاره کرده‌ایم، منتشر شده است.

لیست گوشی های سامسونگ دریافت‌کننده One UI 5.1

  • سامسونگ گلکسی S20، گلکسی +S20، گلکسی S20 Ultra و گلکسی S20 FE
  • سامسونگ گلکسی S21، گلکسی +S21، گلکسی S21 Ultra و گلکسی S21 FE
  • سامسونگ گلکسی S22، گلکسی +S22 و گلکسی S22 Ultra
  • سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳
  • سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

این آپدیت حاوی پیشرفت‌هایی برای اپلیکیشن دوربین شامل یک حالت جدید عکاسی پرتره می‌شود که از هوش مصنوعی برای خلق افکت طبیعی‌تر بوکه استفاده می‌کند. ظرفیت‌های جدیدی هم به این بخش دوربین اضافه شده که مربوط به عکاسی در حالت Pro Mode و یک تنظیم‌کننده سرعت شاتر، مثل دوربین‌های حرفه‌ای می‌شود.

ارتقاء بخش‌هایی از حریم خصوصی و امنیت گوشی‌ها نیز جزو این بروزرسانی جدید است. سامسونگ کنترل‌های حریم خصوصی جدیدی را اضافه کرده که به کاربران اجازه مدیریت بهتر مجوزهای اپلیکیشن‌ها و محدودسازی داده‌هایی که برنامه‌ها به آن‌ها دسترسی دارند را می‌دهد. وقتی اپلیکیشنی از دوربین یا میکروفون استفاده کند، فوراً کاربر را مطلع خواهند کرد.

از دیگر قابلیت‌های جدید این بروزرسانی باید به گزینه‌های شخصی‌سازی جدیدتر برای نمایشگر همیشه روشن، بهبود تنظیمات سریع و گزینه جدیدی برای محدود کردن تماس‌ها و پیام‌ها در حین اجرای بازی‌های موبایل اشاره کرد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما