ارائه نسخه جدید Geekbench با آپدیت های گسترده و پشتیبانی از یادگیری ماشین

اقتصاد ۱۰۰ - Geekbench یکی از نرم‌افزارهای عمده بنچمارک سخت‌افزاری به تازگی از بروزرسانی های مختلفی برای پشتیبانی از سخت‌افزارهای جدید و یادگیری ماشین رونمایی کرده است.

ارائه نسخه جدید Geekbench با آپدیت های گسترده و پشتیبانی از یادگیری ماشین

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،Primate Labs کمپانی توسعه دهنده این نرم‌افزار در همین راستا اظهار کرده که نسخه جدید Geekbench 6 با تمرکز بر یادگیری ماشین و نحوه اشتراک گذاری بار کاری مختلف هسته‌های پردازشی عرضه خواهد شد.

در بخش یادگیری ماشین نیز گیک بنچ قرار است با پشتیبانی از یادگیری ماشین در نرم‌افزار، بهتر قابلیت‌های CPU را مورد تست و آزمایش قرار دهد. در همین راستا در بیانیه مطبوعاتی Primate Labs اذعان شده که نسخه جدید از یک فریم ورک بهتر با معیارهای دقیق‌تر اندازه‌گیری بهره می‌برد و پشتیبانی از یادگیری ماشین و حتی بهبود عملکرد تست‌گیری از GPU در پلتفرم‌های مختلف نیز در ورژن‌های جدید پیاده‌سازی شده است.

در بنچمارک چند هسته‌ای نیز تست‌های جدید نرم‌افزار می‌تواند به صورت واقعی، همانطور که در پردازش‌های معمولی رخ می‌دهد بارهای کاری پردازشی را برعهده هسته‌های CPU بگذارد. Geekbench قبلا نیز پشتیبانی از تست عملکرد هر هسته تکی را نیز اضافه کرده بود. توسعه دهنده نرم‌افزار همچنین اعلام کرده که نسخه جدید قرار است با پشتیبانی از تصاویر باکیفیت‌تر همانند آن‌چه که در لنزهای واقعی گوشی‌های هوشمند امروزی پشتیبانی می‌شود.

بروزرسانی Geekbench

Primate Labs همچنین اظهار کرده که با بروزرسانی نسخه جدید Geekbench قابلیت‌های ray tracing، تشخیص افق و تست‌های ناوبری نیز بروزرسانی می‌شود. Geekbench 6 همچنین قرار است با قیمت بیشتری در دسترس قرار گیرد، اما با این حال تمام استفاده‌های غیرتجاری از این نرم‌افزار رایگان عنوان شده است. با این وجود نسخه Pro با قیمت 99 دلار برای عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما