تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه احتمالا زودتر از زمانی که انتظار می‌رود معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام به احتمال زیاد اواخر ماه اکتبر سال جاری رونمایی خواهد شد.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه احتمالا زودتر از زمانی که انتظار می‌رود معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،به رسم هر ساله، نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام موسوم به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه اواخر سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. تراشه فعلی اسنپدراگون ۸ نسل دو نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد که در مقایسه با نسل قبلی آن با بهبودهای فراوانی در زمینه عملکرد پردازشی و مصرف بهینه انرژی همراه شده بود. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه احتملا زودتر از زمان معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو رونمایی خواهد شد. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه زودتر از زمانی که انتظار می‌رود از راه خواهد رسید. البته این افشاگر در گزارش خود به طور مشخص اذعان نکرده است که نسل جدید تراشه پرچمدار کوالکام چه زمانی رونمایی خواهد شد ولی احتمالا این سخت‌افزار تا قبل از نیمه ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. 

برای مقایسه، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو نیز دو هفته زودتر از زمان رونمایی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک معرفی شد. با توجه به این موضوع، چندان دور از ذهن نخواهد بود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه اواخر ماه اکتبر و یا اوایل ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی شود. به علاوه، در این گزارش ذکر شده است که گوشی‌های مجهز به تراشه جدید کوالکام سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ روانه بازار خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر جزئیات اندکی پیرامون تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه منتشر شده است ولی اخیرا بنچمارکی منتسب به این سخت‌افزار جدید در دسترس کاربران قرار گرفت که خبر از بهبود عملکرد آن در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو می‌دهد. نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه به نسبت نسل قبلی در حدود ۲۵ درصد بهبود از نظر عملکرد پردازشی خواهد داشت و مصرف انرژی آن تا حدود ۲۰ درصد بهینه‌تر خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بر خلاف افزایش اونس جهانی…

اخبار سلامت

سینما در سینما