قابلیت تأمین برق مستقیم گلکسی S23 ظاهراً به سایر گوشی‌های سامسونگ می‌آید

اقتصاد ۱۰۰ - گزارش‌ها نشان می‌دهند که قابلیت خارج‌کردن باتری از مدار شارژ، پس از گلکسی S23 برای چند گوشی دیگر عرضه شده است.

قابلیت تأمین برق مستقیم گلکسی S23 ظاهراً به سایر گوشی‌های سامسونگ می‌آید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجاتو، سامسونگ برای سری گلکسی S23 قابلیت‌های جدیدی را معرفی کرد تا عملکرد گیمینگ این گوشی‌ها را ارتقا دهد. یکی از این قابلیت‌ها اجازه می‌دهد برق از مدار باتری خارج شود و به‌طور مستقیم توان موردنیاز قطعات دستگاه را تأمین کند. حالا به‌نظر می‌رسد که این ویژگی درحال فعال‌شدن روی سایر محصولات این شرکت است.

به‌ گزارش SamMobile، کاربران می‌گویند قابلیت انتقال برق مستقیم در برخی مناطق در اختیار گوشی‌های  گلکسی A73 5G، گلکسی زد فولد 2، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4  قرار گرفته است. البته نکته عجیب این است که بعضی از افراد می‌گویند این ویژگی تنها درصورت استفاده از شارژر 45 واتی سامسونگ برایشان در دسترس قرار گرفته است.

قابلیتی که سامسونگ برای اولین‌بار از آن در سری گلکسی S23 رونمایی کرد، از طریق اپلیکیشن  Game Booster  فعال می‌شود. برای دسترسی به این ویژگی باید این اپلیکیشن را به نسخه  5.0.03.0  آپدیت کنید و بعد می‌توانید گزینه‌ای تحت عنوان Pause USB Power Delivery را ببینید. فعال‌کردن این گزینه مانع از ورود الکتریسیته به باتری می‌شود و ضمن حفظ عمر باتری، از گرمای بیش‌ازحد دستگاه جلوگیری می‌کند و از این طریق موجب بهبود عملکرد گیمینگ می‌شود.

آیا انتقال برق مستقیم فقط برای گوشی‌های 2022 به‌بعد است؟

وب‌سایت SamMobile می‌گوید با وجود داشتن شارژر 45 واتی نتوانسته است در گلکسی S21 اولترا به این ویژگی دست پیدا کند. حال باید دید که این قابلیت صرفاً برای گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار سال 2022 به‌بعد در نظر گرفته شده است یا در آینده بخش دیگری از محصولات قدیمی‌تر هم به این امکان دسترسی پیدا خواهند کرد.

اگر شما یکی از مدل‌های ذکرشده در متن بالا را در اختیار دارید، می‌توانید با به‌روزرسانی Game Booster ببینید قابلیت استفاده از این ویژگی را خواهید داشت یا خیر. قابلیت تأمین برق مستقیم پیش‌تر در گوشی‌های تخصصی گیمینگ دیده شده بود، اما شایسته تحسین است که سامسونگ هم چنین قابلیتی را به محصولات خود اضافه کرده.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما