گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ با این قابلیت به یک گوشی گیمینگ تمام عیار تبدیل می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – Galaxy S23 Ultra به‌لطف یک قابلیت خاص، می‌تواند بهترین تجربه گیمینگ را برای کاربران رقم بزند

گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ با این قابلیت به یک گوشی گیمینگ تمام عیار تبدیل می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، هنوز چند روز تا ورود سامسونگ گلکسی S23 اولترا به بازار، فاصله داریم؛ اما برخی از بلاگرها زودتر به آن دسترسی پیدا و یک قابلیت گیمینگ را کشف کرده‌اند. این قابلیت، نگرانی کاربران را بابت داغ کردن گوشی و باتری هنگام بازی کردن، کم می‌کند.

قابلیت گیمینگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

به‌گفته‌ی یک یوتیوبر (NL Tech)، پرچمدار جدید سامسونگ یک ستینگ شارژ ویژه دارد که می‌توانید آن را از طریق منوی Game Launcher فعال کنید. فعال‌سازی آن، باعث توقف USB پاور دلیوری و در نتیجه، جلوگیری از شارژ کامل گوشی می‌شود.

این کار، از شدت گرمای باتری می‌کاهد و بازی کردن برای مدت طولانی‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین سلامت باتری هم بهتر حفظ می‌شود؛ زیرا هنگام اجرای گیم، به‌طور دائم شارژ نمی‌شود. البته فعال‌سازی این قابلیت، یک شرط دارد: اینکه درصد شارژ باتری، بالای ۲۰ درصد باشد.

جالب اینکه در گلکسی S23 و S23 پلاس، چنین قابلیتی کشف نشد و ظاهرا سامسونگ، این ویژگی را به‌طور خاص در مدل اولترا قرار داده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما