شکسته‌ شدن رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان بازی CS:GO در استیم

اقتصاد ۱۰۰ - با گذشت یازده سال از عرضه بازی محبوب Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO)، این عنوان دوباره توانست رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان در پلتفرم «استیم» (Steam) را بشکند.

شکسته‌ شدن رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان بازی CS:GO در استیم

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،عنوان Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) که یازده سال پیش در پلتفرم Steam عرضه شده بود، اکنون رکورد تعداد بازیکنان همزمان خود را شکسته و به رقم 1.3 میلیون نفر در طی این هفته رسیده است.

پیش از رسیدن به این نقطه عطف بزرگ، نقطه اوج تعداد بازیکنان همزمان برای Counter-Strike معادل 1,308,963 نفر بود که سه سال گذشته به این رکورد دست یافته بود. اکنون این آمار به طرز حیرت‌انگیزی برای این بازی قدیمی افزایش یافته است و تعداد بازیکنان همزمان آن به رقم 1,320,219 نفر رسیده است.

رکورد بازی CS:GO

همچنان بازی Counter-Strike: Global Offensive را به عنوان یکی از بازی‌های پرطرفدار پلتفرم Steam می‌شناسد. این بازی در کنار عناوینی نظیر Dota 2، PUBG: Battlegrounds و Apex Legends موفق شده به رکورد بیش از یک میلیون بازیکن همزمان برسد.

اخیرا گزارشی از سوی یکی از کاربران بازی CS:GO منتشر شد که ادعا می‌کند کل موجودی حساب کاربری‌اش به معادل 2 میلیون دلار توسط هکرها به سرقت رفته است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما