قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۳؛ آسیایی ها در صدر جدول

اقتصاد ۱۰۰ - لیست قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۳ توسط موسسه جی دی پاور منتشر شد که طبق آن خودروسازان آسیایی در صدر قرار دارند.

قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۳؛ آسیایی ها در صدر جدول

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، موسسه جی دی پاور هر ساله با بررسی میزان مشکلات مالکان خودروها لیستی از قابل اعتمادترین خودروسازان جهان را منتشر می‌کند که خودروسازان آسیایی در لیست مربوط به سال ۲۰۲۳ این موسسه توانستند در صدر قرار بگیرند.

معرفی قابل اعتمادترین خودروسازان جهان در ۲۰۲۳

گزارش منتشر شده توسط جی دی پاور نشان می‌دهد مشکلات مربوط به آپشن‌های مدرن خودروها افزایش پیدا کرده است. این موسسه گزارش خود را طبق میانگین مشکلاتی که در ۱۰۰ خودرو مشاهد شدند، تهیه می‌کند. در همین راستا هرچند میانگین کلی مشکلات نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۶ امتیاز بهبود یافته، اما میزان مشکلات مربوط به سیستم اطلاعات سرگرمی خودروها افزایش پیدا کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مشکلات بخش اطلاعات سرگرمی محصولات خودروسازان به‌شکل میانگین در هر ۱۰۰ خودرو به ۵۰ مشکل رسیده که نشان می‌دهد نیمی از مالکان خودروها در این مطالعه در بخش نقشه‌های ناوبری، ارتباط بلوتوث، تشخیص صوتی، اندروید اتو و اپل کارپلی با مشکل مواجه هستند.

قابل اعتمادترین خودروسازان جهان

طبق لیستی که جی دی پاور از قابل اعتمادترین خودروسازان در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده، برند ژاپنی لکسوس توانسته با ۱۳۳ مشکل به ازای هر ۱۰۰ خودرو در صدر قرار بگیرد. دو برند کره‌ای جنسیس با ۱۴۴ مشکل و کیا با ۱۵۲ مشکل به ازای هر ۱۰۰ خودرو توانستند در جایگاه دوم و سوم این لیست قرار بگیرند که از عملکرد مناسب محصولات خودروسازان آسیای شرقی حکایت دارد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما