محدودیت تعداد ارسال توییت و پیام در 24 ساعت در توییتر؛ 2400 توییت و 500 پیام!

اقتصاد ۱۰۰ - محدودیت تعداد ارسال توییت و پیام در یک روز اعلام و اعمال شد و در نتیجه آن تعدادی از کاربران توییتر هنگام ارسال پیام‌ در دایرکت این شبکه اجتماعی با خطای محدودیت کاراکتر مواجه شده‌اند.

محدودیت تعداد ارسال توییت و پیام در 24 ساعت در توییتر؛ 2400 توییت و 500 پیام!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، براساس آخرین گزارش‌ها، محدودیت تعداد ارسال توییت در 24 ساعت در توییتر ایجاد شده است. این کاربران اعلام کردند که در هنگام ارسال توییت در دایرکت، با خطای محدودیت پاراکتر مواجه شدند. ظاهراً از این به بعد کاربران تنها می‌توانند حداکثر تا 2400 توییت و 500 پیام در این پلتفرم ارسال کنند. آنطور که پیداست ایلان ماسک بنا ندارد سیاست‌های سختگیرانه خود در امور توییتر را کنار بگذارد.

محدودیت تعداد ارسال توییت اعلام شد

توییتر محدودیت جدیدی بر تعداد توییت‌هایی که هر حساب کاربری در طول ۲۴ ساعت ارسال می‌کند، اعمال کرده است. کاربران حساب‌های شخصی و سازمانی در ساعات اخیر به هنگام تلاش برای نوشتن پست جدید با خطای «محدودیت روزانه برای ارسال توییت» مواجه شده‌اند.

توییتر که توسط ایلان ماسک رهبری می‌شود، افزون‌بر تعداد توییت‌های روزانه، شمار پیام‌های بخش دایرکت را نیز محدود کرده است. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، توییتر هم‌اکنون محدودیت ۲٬۴۰۰ توییت در طول ۲۴ ساعت دارد. ری‌توییت و منشن نیز شامل این محدودیت می‌شود. کاربر نمی‌تواند تمامی ۲٬۴۰۰ توییتش را در زمانی کوتاه ارسال کند، چون ظاهراً «محدودیت‌های کوچک‌تری برای فواصل زمانی نیم‌ساعته اعمال شده‌اند.»

مشخص نیست که در هر نیم‌ساعت می‌توان چه تعداد توییت ارسال کرد. برخی از کاربران می‌گویند پس از تلاش برای ارسال بیش از یک توییت در هر ساعت، با خطای محدودیت توییت‌های روزانه مواجه شده‌اند. توییتر می‌گوید کاربرانی که با محدودیت مواجه شده‌اند باید «چند ساعت» صبر کنند تا محدودیت رفع شود.

محدودیت تعداد ارسال توییت اعلام شد

برخی از کاربران توییتر توانستند از طریق زمان‌بندی توییت‌ها، محدودیت روزانه‌ را دور بزنند، اما مدت زیادی نگذشته بود که این قابلیت از کار افتاد. برخی دیگر از قابلیت‌های توییتر نیز برای مدت‌زمانی کوتاه از دسترس خارج شدند.

به موجب تغییرات جدید، کاربران از این پس می‌توانند روزانه ۵۰۰ پیام در بخش دایرکت ارسال کنند. همچنین محدودیت تعداد فالو حساب‌های جدید به ۴۰۰ مورد رسیده است. البته در صورت فالو کردن تعداد زیادی حساب در زمانی کوتاه، ممکن است این محدودیت برای حساب‌ها شدیدتر شود.

توییتر اعلام کرده است که حداکثر تعداد فالوها به ۵٬۰۰۰ مورد محدود می‌شود و تلاش برای فالو کردن افراد بیشتر «بر اساس مشخصه‌های مختص‌به حساب محدود خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما