امکان ارسال توییت‌های طولانی در اختیار مشترکین توییتر بلو قرار گرفت

اقتصاد ۱۰۰ - در یک قابلیت جدید مشترکین توییتر بلو امکان ارسال توییت‌های طولانی تا 4000 کلمه را داشته و تمام کاربران با زدن دکمه «نمایش بیشتر» امکان مشاهده آن را دارند.

امکان ارسال توییت‌های طولانی در اختیار مشترکین توییتر بلو قرار گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، تاکنون کلیه کاربران توییتر صرفاً امکان ارسال توییت‌هایی با حداکثر 280 کاراکتر را داشتند، اما اکنون این شبکه اجتماعی ویژگی جدیدی را البته برای مشترکین سرویس توییتر بلو فراهم ساخته تا آن‌ها امکان ارسال توییت‌های طولانی با حداکثر 4000 کاراکتر را داشته باشند. این توییت‌های طولانی از سوی تمامی کاربران قابل مشاهده بوده و با زدن یک دکمه «نمایش بیشتر» نشان داده خواهند شد تا تمام صفحه را اشغال نکنند.

البته فعلاً چند محدودیت جهت استفاده از این ویژگی وجود دارد. اگر توییت شما دارای بیش از 280 کاراکتر باشد، دیگر توانایی ذخیره آن به‌عنوان پیش‌نویس  یا برنامه‌ریزی آن برای آینده وجود نخواهد داشت. همچنین این ویژگی هم‌اکنون صرفاً در دسترس کاربران ایالات متحده سرویس توییتر بلو خواهد بود.

با این وجود، بیشتر ویژگی‌های عادی توییت‌ها مطابق روال همیشگی فعال خواهند بود و همینطور در توییت 4000 کلمه‌ای خود توانایی استفاده از هشتگ یا عکس‌ها را نیز خواهد داشت.

امکان ارسال توییت‌های طولانی به عنوان قابلیت جدید اشتراک توییتر بلو

ایلان ماسک از مدت‌ها پیش به کاربران وعده فراهم‌سازی ارسال توییت‌های طولانی‌تر را داده بود. وی همچنین در توییتی اعلام کرده بود که مشغول کار بر روی قابلیت اضافه‌کردن قالب‌بندی به پست‌ها بوده تا کاربران امکان استفاده از ویژگی‌هایی همچون پررنگ‌کردن (بولد) کلمات یا تغییر اندازه فونت آن‌ها در توییت‌های خود را داشته باشند.

امکان ارسال توییت‌های طولانی

حساب Twitter Blue به‌منظور معرفی این ویژگی، اقدام به اشتراک‌گذاری یک توییت طولانی کرده که در آن اعلام شده به‌زودی تبلیغات مشترکین سرویس بلو نیز به نصف کاهش پیدا خواهد کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر پیش از این در خصوص ارائه یک طرح اشتراکی گران‌تر اما بدون تبلیغات اظهاراتی را مطرح کرده بود.

در پایان لازم به ذکر است که این نخستین باری نبوده که توییتر اقدام به افزایش طول پست‌های خود برای کاربران می‌کند. محدودیت فعلی که شامل 280 کاراکتر می‌شود، در سال 2017 ارائه شد و پیش‌ 

تر نیز، کاربران صرفاً امکان ارسال توییت‌هایی با حداکثر 140 کاراکتر را داشتند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز