نسخه جدید شبیه‌ساز Xenia؛ قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس 360 روی Xbox Series X/S

اقتصاد ۱۰۰ -به نظر می‌رسد نسخه جدید شبیه‌ساز غیر رسمی Xenia توانایی اجرای برخی از بازی‌های مطرح کنسول «ایکس باکس 360» (Xbox 360) را بر Xbox Series X/S دارد.

نسخه جدید شبیه‌ساز Xenia؛ قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس 360 روی Xbox Series X/S

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ، در طی سه سال اخیر، کاربران شاهد اجرای شبیه‌سازهای مختلفی روی «ایکس باکس سری ایکس/ اس» بوده‌اند. البته ما پیشنهاد نمی‌دهیم که دارندگان این دو کنسول از شبیه‌سازهای غیررسمی استفاده کنند. اما تبدیل شدن دو کنسول شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) به نیروگاه‌های شبیه‌سازی برای بازیکنان جذاب خواهد بود.

اخیرا شبیه‌ساز Xenia توسط کاربران ایکس باکس مورد توجه قرار گرفته است. به نحوی که نسخه جدید این شبیه‌ساز توانایی اجرای برخی از بازی‌های Xbox 360 را روی کنسول Xbox Series X/S دارد. به گفته توسعه‌دهندگان شبیه‌ساز مذکور، Xenia قابلیت پشتیبانی بیش از 2000 عنوان Xbox 360 را دارد و به‌زودی روی کنسول نسل نهمی «مایکروسافت» قابل اجرا خواهند بود.

شبیه‌ساز Xenia

برخی از کاربران تاکنون توانسته‌اند برخی از بازی‌های مطرح X360 مانند Smackdown Vs Raw 2007، Red Dead Redemption و Project Gotham Racing 3 را روی کنسول‌های Xbox Series X/S اجرا کنند. هرچند کیفیت نهایی آن‌ها به حد قابل قبولی نمی‌رسد؛ اما باز هم می‌توان به بهبود این شبیه‌سازی در آینده نزدیک امیدوار بود.

البته شرکت «مایکروسافت» همیشه جلوی فعالیت شبیه‌سازها را می‌گیرد. اما بازیکنان واقعا علاقه دارند در آینده ابزاری قانونی برای اجرای عناوین Xbox 360 روی Xbox Series X/S ببینند. «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس‌ باکس، قبلاً در گذشته صحبت کرده بود که چگونه می‌خواهد صنعت بازی روی شبیه‌سازها کار کند تا امکان دسترسی قانونی به هر بازی در حد منطقی را فراهم کند – این چیزی است که او چند سال پیش به Axios می‌گفت:

امید من (و فکر می‌کنم تا الان باید آن را به این شکل ارائه کنم) این است که به عنوان صاحبان این صنعت روی شبیه‌سازی قانونی کار کنیم که به سخت‌افزار مدرن اجازه می‌دهد هر عناوین قدیمی‌تری را اجرا کند. این شبیه‌سازها باید اجازه دهند که هر فردی بازی مدنظر خود را انتخاب و بازی کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما