وان پلاس با OnePlus Pad رسماً وارد بازار تبلت‌ها شد

اقتصاد ۱۰۰ - وان پلاس پد از طراحی متفاوتی نسبت به سایر تبلت‌های بازار بهره می‌برد و مشخصات فنی قدرتمندی دارد.

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، وان پلاس از اولین تبلت خود،  OnePlus Pad  رونمایی کرد.  وان پلاس پد  به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز شده است، 8/12 گیگابایت رم دارد و از 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.

مشخصات فنی تبلت وان پلاس پد

وان پلاس برای اولین تبلت خود یک نمایشگر با نسبت تصویر غیرمعمول 7:5 در نظر گرفته است که بین دو نسبت تصویر 3:2 و 4:3 قرار می‌گیرد. OnePlus Pad از نمایشگر 11.61 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2800 در 2000 بهره می‌برد که حداکثر رفرش ریت 144 هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این پنل حداکثر روشنایی برابر 500 نیت و کنتراست 1400:1 دارد. به گفته وان پلاس، حاشیه‌های نمایشگر این تبلت به اندازه‌ای باریک است که نسبت نمایشگر به بدنه 88.14 درصد را به ارمغان آورده است.

تبلت وان پلاس Pad

در پشت این تبلت یک دوربین 13 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیوهای 4K قرار گرفته است و کاربران برای تماس‌های ویدیویی خود به یک دوربین 8 مگاپیکسلی دسترسی دارند. این تبلت به  4 اسپیکر  مجهز شده و از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این دستگاه هم قادر به پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن است.

تبلت وان پلاس پد

انرژی وان پلاس پد را یک باتری 9510 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که طبق ادعای سازنده‌اش، می‌تواند تا 14 ساعت و نیم ویدیو استریم کند یا اینکه برای یک ماه، درحالت استندبای روشن باقی بماند. این باتری به لطف فناوری شارژ سریع 67 واتی SuperVOOC در مدت 80 دقیقه به‌‎طور کامل شارژ می‌شود.

تبلت OnePlus Pad

یکی از ویژگی‌های این تبلت، امکان ارتباط سریع و بدون دردسر به گوشی‌های هوشمند وان پلاس است. برای مثال می‌توان از شبکه گوشی برای دسترسی به اینترنت از طریق تبلت استفاده کرد.

کاربران می‌توانند برای این تبلت کیبورد مغناطیسی، کیس فولیو و قلم OnePlus Stylo را به‌صورت جداگانه تهیه کنند. این تبلت از ماه آوریل برای پیش‌فروش در اروپا، هند و آمریکای شمالی در دسترس قرار می‌گیرد، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

انتهای پیام

 
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز