صفحه نمایش شیائومی ۱۳، درخشان‌ ترین نمایشگر در گوشی‌های اندرویدی خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - لی جون، بنیانگذار Xiaomi با انتشار پستی مدعی شد که صفحه نمایش شیائومی 13 رکورد درخشان ترین نمایشگر را در میان گوشی‌های اندرویدی شکسته است.

صفحه نمایش شیائومی ۱۳، درخشان‌ ترین نمایشگر در گوشی‌های اندرویدی خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، براساس گزارش‌های اخیر، حداکثر روشنایی صفحه نمایش گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی به ۱۹۰۰ نیت می‌رسد. با توجه به میانگین جهانی ۱۲۰۰ نیت، روشنایی صفحه این دستگاه علاوه بر کاهش ۲۲ درصدی مصرف انرژی، از درخشان‌ترین نمونه‌های بازار به‌شمار می‌رود.

این دستگاه با آخرین نسل از زیرلایه نمایشگر E6 عرضه شده که مواد استفاده شده آن (نسل ششم زیرلایه صفحه نمایش) توسط سامسونگ تامین شده است. از آنجاکه در صفحه‌نمایش‌های OLED، روشنایی بالا یک ویژگی بسیار مهم است، این مواد به طور مستقیم بر کیفیت و درخشندگی نمایشگر تاثیر می‌گذارند. پیش از E6، متریالی مانند E4 و E5 وجود داشتند که با بزرگتر شدن عدد آن، فناوری آنها نیز به‌روز می‌شود.

لی جون در ویبو

مواد صفحه نمایش زیرلایه E6 سامسونگ که در شیائومی 13 استفاده شده، 900 نیت از زیرلایه E5 روشن‌تر و هم‌چنین 1100 نیت بیش‌تر از روشنایی E4 است. همچنین، پرچم‌دار شیائومی از طراحی بصری چهار وجهی برخوردار بوده و ضخامت حاشیه آن تنها 1.61 میلی متر و قسمت پایینی آن 1.81 میلی متر است. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی نیز به 93.3 درصد می رسد.

از جنبه عمر باتری نیز، شیائومی ۱۳ پیشرفت چشم‌گیری داشته است. این دستگاه از یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیروی خود را تامین می‌کند. طبق آزمایش‌های رسمی، عمر باتری شیائومی 13 در تست موسوم به DUO به 1.37 روز می‌رسد که از آیفون 14 پرو مکس اپل با عمر باتری 1.28 روز پیشی گرفته است. بنابراین، پرچم‌دار شیائومی علاوه بر نمایشگر درخشان، از باتری بسیار مناسبی نیز بهره می‌برد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما