راهنمای خرید هدفون بی‌سیم؛ بهمن ۱۴۰۱

اقتصاد ۱۰۰ - هدفون‌ها را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین گجت‌های الکترونیکی تاریخ دانست که تقریبا جزوی است اساسی‌ترین و مهم‌ترین وسایل محسوب می‌شوند.

راهنمای خرید هدفون بی‌سیم؛ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجی مگ،  طی سال‌های گذشته تعداد هدفون‌های بی‌سیم بسیار بیشتر شده و نقش پررنگی را در بازار گجت‌های صوتی ایفا می‌کنند. ما در این راهنمای خرید هدفون بی‌سیم سعی کرده‌ایم تا ۱۳ مورد از بهترین  هدفون‌های بی‌سیم بازار را به شما معرفی کنیم.

هدفون بی‌سیم نوکیا E1200

قیمت: از ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۵
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۱۹۷ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها مجهز به دکمه Bass boost mode
دارای میکروفون داخلی
همراه با کیف
پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و سیری

هدفون بی‌سیم و بلوتوث E1200 نوکیا یکی از محصولات خوب بازار است که از کیفیت ساخت استاندارد و صدایی رسا با قیمتی مناسب برخوردار است. این هدست از بدنه پلاستیکی مستحکمی ساخته شده و پد‌های آن در استفاده طولانی مدت مخاطب را خسته نمی‌کند. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به درایورهای ۴۰ میلی‌متری باکیفیت، دکمه‌های کنترل صدا، خاموش و روشن کردن و تنظیم باس اشاره کرد. همچنین ورودی میکرو USB، جک ۳.۵ میلی‌متر و میکروفون داخلی هم در این هدفون دیده می‌شود. هدفون E1200 نوکیا از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با طول عمر ۴۰ ساعته بهره می‌برد که البته به خاطر استفاده از درگاه میکرو USB، زمان نسبتا زیادی را برای شارژ شدن نیازمند است.

هدفون بی‌سیم سونی WH-CH510

قیمت: از ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۵.۰
USB-C
وزن ۱۳۲ گرم
قطر درایور ۳۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۵ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای قابلیت مکالمه به وسیله میکروفون داخلی
دکمه‌های کنترل صدا و موسیقی
شارژ سریع با کابل USB-C
پشتیبانی از دستیار صوتی

یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدست‌های بی‌سیم بازار و راهنمای خرید هدفون دیجی‌کالا مگ که از کیفیت صدای بسیار خوبی هم برخوردار است، هدفون بی‌سیم بلوتوث سونی WH-CH510 نام دارد. این هدست از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و به واسطه طراحی ساده اما جذاب و اصولی، می‌تواند تجربه خوبی از انتقال صدا را ارائه دهد. وجود دکمه‌های پخش یا توقف صدا و تنظیم صدا در این هدفون کمک شایانی به کنترل محتوا توسط کاربر و راحتی او می‌کند. همچنین این هدفون به دکمه مخصوص استفاده از دستیار صوتی مجهز است.

ویژگی بارز این هدفون، عمر بالای ۳۵ ساعت باتری آن است که البته به واسطه اتصال USB-C و قابلیت شارژ سریع، می‌توان تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، دو ساعت استفاده ممتد را تضمین کرد. متاسفانه در این هدفون خبری از پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری نیست و استفاده از آن فقط در صورت اتصال کابل USB-C برای شارژ یا به صورت بی‌سیم امکان‌پذیر است.

هدفون بی‌سیم انکر SoundCore Life Q20 Plus

قیمت: از ۲.۹۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۵.۰
میکرو USB
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۶۵ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۵ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای قابلیت مکالمه به وسیله میکروفون داخلی
قابلیت حذف نویز
مقاوم در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار
دارای کلید‌های تنظیم صدا و دستیار صوتی

برند انکر با اینکه بیشتر به خاطر تولید پاوربانک‌های باکیفیت شناخته می‌شود، در این سال‌ها سعی کرده تا خود را وارد حوزه‌های دیگر به خصوص صدا کند و دست به تولید هدست‌های باکیفیتی کرده است. یکی از این هدست‌ها انکر Soundcore Life Q20 Plus نام دارد. این هدست با وجود ویژگی ANC بهبودیافته، می‌تواند لذت شنیدن موسیقی را با حذف نویز محیطی به خوبی ارائه دهد. هدست انکر دارای پدهای استاندارد و مناسبی است و وزن کم و اندازه‌ای کوچک دارد که آن را برای استفاده روی سر به خوبی تنظیم می‌کند.

هدست Soundcore Life Q20 Plus دارای میکروفون داخلی نسبتا باکیفیتی برای مکالمات تلفنی است و قابلیت حذف نویز مناسبی دارد. باتری این هدست می‌تواند بیش از ۴۰ ساعت دوام داشته باشد و با وجود درگاه USB-C، به سرعت شارژ می‌شود. جک ۳.۵ میلی‌متری هم برای استفاده از هدست به صورت سیمی تعبیه شده است.

هدفون بی‌سیم آدیو تکنیکا ATH-SR30BT

قیمت: از ۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۵
میکرو USB
وزن ۱۹۳ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۷۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها میکروفون آمنی‌دیرکشنال
ایزوله‌سازی دو لایه
پشتیبانی از کدک‌های AAC و SBC

هدست بی‌سیم ATH-SR30BT از برند حرفه‌ای آدیو تکنیکا، یکی از مرغوب‌ترین و بهترین گزینه‌ها در راهنمای خرید هدفون بی‌سیم دیجی‌کالا مگ و در بازه قیمتی ۳.۵ میلیون تومان محسوب می‌شود. این هدست دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری نیمه‌ تخصصی است که می‌توانند بخش‌های آکوستیک موسیقی را از هم تفکیک کرده و وضوح صدای قابل توجه‌‌ای را ارائه دهند. بزرگترین مشخصه این هدست ۱۹۳ گرمی، عمر بالای باتری آن است به طوری که با یک بار شارژ، این هدست می‌تواند بیش از ۷۰ ساعت در خدمت شما باشد. وجود میکروفون آمنی دیرکشنال برای مکالمه باکیفیت هم از دیگر امکانات هدست بی‌سیم آدیو تکنیکا ATH-SR30BT است.

هدفون بی‌سیم اسکال کندی Crusher

قیمت: از ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۴.۱
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۲۷۶ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها مجهز به ساب‌ووفر
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
کابل AUX مجهز به ریموت کنترل و میکروفون
همراه با کیف
دارای قابلیت تنظیم بیس از طریق اسلایدر زیر ایرکاپ

چند سالی است که برند آمریکایی اسکال‌کندی توانسته خود را به عنوان یکی از تولیدکننده‌های تخصصی تجهیزات صوتی و به خصوص هدفون‌ها و هدست‌های باکیفیت معرفی کند. اسکال‌کندی کراشر یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار در بازه قیمتی ۵ میلیون تومان است. وجود قابلیت هپتیک باس در این هدفون باعث می‌شود تا امواج صوتی به صورت کوبشی و قابل لمس به سمت گوش‌های مخاطب حرکت کند که قطعا برای علاقه‌مندان به موسیقی‌های الکترونیک می‌تواند جذاب باشد. عمر باتری این هدفون بیش از ۴۰ ساعت است و از طریق درگاه میکرو USB، در عرض ۱۰ دقیقه برای ۳ ساعت کار آماده می‌شود.

هدفون بی‌سیم سنهایزر HD 350BT

قیمت: از ۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

نوع اتصال بلوتوث ۵
USB-C (فقط برای شارژ)
وزن ۲۳۸ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها میکروفون آمنی‌دیرکشنال
ایزوله‌سازی دو لایه
پشتیبانی از کدک‌های SBC، AAC، aptX و aptX LL

برند حرفه‌ای و آلمانی سنهایزر، نامی است که برای علاقه‌مندان به صدا و موسیقی همیشه در رده‌های بالا قرار داشته و حالا در بازه قیمتی ۵ میلیون تومان ما می‌توانیم هدفون بی‌سیم HD 350BT را از این برند معرفی کنیم. این هدفون که از ارتباط پرسرعت بلوتوث ۵ استفاده می‌کند، دارای باتری با عمر بیش از ۳۰ ساعت است. از مشخصه‌های بارز این هدفون می‌توان به صدای رسا و شفاف، شارژ با درگاه USB-C و پشتیبانی از کدک‌های SBC، AAC، aptX و aptX LL اشاره کرد.

هدفون بی‌سیم بیتس SOLO3

قیمت: از ۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان

نوع اتصال بلوتوث ۵
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۲۱۳ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها مجهز چیپ اختصاصی W1 اپل
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
کابل AUX مجهز به ریموت کنترل و میکروفون
همراه با کیف

اگر به دنبال تهیه هدفون از برند بیتس اپل در بازه قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان هستید، هدفون سولو ۳ بیتس اپل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این هدفون دارای درایورهای ۴۰ میلی‌متری بسیار باکیفیتی است که صدای عالی با طیفی وسیع را ارائه می‌دهد. طراحی هدفون بسیار ساده و کلاسیک است، اما از کیفیت بدنه بادوام و خوبی بهره می‌برد و آن را به یک محصول درجه یک و رده بالا تبدیل کرده است. همچنین این هدفون به تراشه W1 اپل مجهز است که از فناوری اتصال بی‌سیم اختصاصی برای دستگاه‌های اپلی بهره می‌برد. با وجود این پردازنده، نرم‌افزار هدفون قابلیت به‌روزرسانی دارد که این قضیه به ارتقا کیفیت خروجی و کارایی محصول کمک شایانی می‌کند. همچنین باتری این هدفون با شارژ کامل می‌تواند ۴۰ ساعت دوام داشته باشد.

هدفون بی‌سیم هارمن کاردن Fly ANC

قیمت: از ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۴.۲
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
وزن ۲۸۱ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۲۰ ساعت (با ANC)
۳۰ ساعت (بدون ANC)
سایر ویژگی‌ها پشتیبانی از کدک‌های AAC، SBC
همراه با کیف
اپلیکیشن My Harman/Kardon
پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و آلکسا
توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه

هارمن کاردن یکی از برند‌های پیشرو و تخصصی در تولید تجهیزات و فناوری‌های صوتی آمریکایی است که ما در اینجا می‌خواهیم هدفون بی‌سیم FLY ANC را از این برند به شما معرفی کنیم. هدفونی با قدرت بالا، ظرافت و زیبایی خاص که از قابلیت‌هایی مانند نویز کنسلینگ فعال، استفاده از چرم نرم در پدها، کلیدهای میان‌بر کاربردی و میکروفون بهره می‌برد. هدفون Fly ANC هارمن کاردن دارای دکمه اختصاصی ANC روی گوشی است و قابلیت اتصال به چند سیستم، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و عمر بالای ۳۰ ساعته باتری را در اختیار دارد. همچنین با نصب اپلیکیشن اختصاصی هارمن کاردن، می‌توانید تنظیمات دلخواه یا پیشنهادی خود را برای هدفون اعمال کنید.

هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM2

قیمت: از ۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان

نوع اتصال بلوتوث ۴.۱
جک ۳.۵ میلی‌متری
میکرو USB
NFC
وزن ۲۷۷ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای فناوری نویز کنسلینگ فعال
صدای High Res
قابلیت Smart Listening
کنترل لمسی روی گوشی‌ها
قابلیت شارژ سریع
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
به همراه کیف

هدفون بی‌سیم WH-1000XM2 از برند سونی، یکی از محبوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین هدفون‌های بازار است که به خاطر کیفیت فوق‌العاده صدا و طراحی چشم‌نواز و راحت از گزینه‌های مهم محسوب می‌شود. قابلیت نویز کنسلینگ فعال بی‌نظیر این هدفون باعث می‌شود تا شما بتوانید در سکوت کامل به موسیقی مورد علاقه‌ خود گوش کنید. وجود قابلیتی مانند Adaptive Sound Control باعث می‌شود تا هدفون بسته به موقعیت‌ و رفتارتان، صدای محیط را مناسب وضعیت موجودتان تنظیم کند. همچنین این هدفون قابلیت‌های مناسبی برای مکالمات و ارتباط با دیگران در اختیار دارد. هدفون بی‌سیم WH-1000XM2 دارای باتری با عمر نزدیک به ۴۰ ساعت است.

هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM4

قیمت: از ۱۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۴.۱
جک ۳.۵ میلی‌متری
USB-C
NFC
وزن ۲۵۵ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارای فناوری DSEE EXTREME(Digital Sound Enhancement Engine)
حذف کننده صدای محیط خودکار
قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه
بهینه ساز کننده فشار اتمسفر
دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
به همراه کیف

نسل چهارم هدفون‌های حرفه‌ای سونی به نام WH-1000XM4، یکی از پیشرفته‌ترین و غنی‌ترین هدفون‌های بازار از لحاظ وجود فناوری‌های مختلف است. این هدفون که از کیفیت صدای بی‌نظیری برخوردار است، از فناوری نویزکنسلینگ فوق‌پیشرفته فعالی استفاده می‌کند که بدون تغییر در فرکانس‌های بالا و متوسط، بهترین خروجی ممکن را ارائه می‌دهد. وجود دو میکروفون باکیفیت و یک پردازنده QN1 در این هدفون، باعث می‌شود تا کار تفکیک و حذف صداهای اضافه محیط را به بهترین شکل ممکن پیش برود. در کنار درایورهای ۴۰ میلی‌متری، آمپلی‌فایر قدرتمندی تعبیه شده تا بیت‌های سنگین به بهترین شکل ممکن اجرا شوند. از دیگر قابلیت‌های این هدفون می‌توان به فناوری DSEE Extreme برای ارتقا کیفیت فایل‌های صوتی و عمر ۳۰ ساعته باتری اشاره کرد.

هدفون بی‌سیم استیل‌سریز Arctis 7P

قیمت: از ۱۰.۷۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال دانگل بی‌سیم USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۴۲۲ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۲۴ ساعت
سایر ویژگی‌ها میکروفون جمع‌شونده بی‌دیرکشنال با گواهی دیسکورد
ارتباط وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی با تاخیر فوق‌العاده پایین
پشتیبانی کامل از فناوری صدای سه‌بعدی PS5
دارای دانگل پرسرعت USB-C برای اتصال به کنسول‌ها یا پی‌سی

هدست بی‌سیم Arctis 7P از برند مطرح استیل‌سریز، یکی از بهترین هدفون‌ها یا هدست‌های بی‌سیم بازار محسوب می‌شود که جدا از قابلیت‌های گیمینگ، حتی برای گوش دادن به موسیقی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. مشخصه اصلی این هدست کیفیت صدا و وسعت آن است که به خاطر طراحی پشت بسته، ارگونومی مناسب و طراحی مدرن، تجربه لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

این هدست یکی از بهترین میکروفون‌ها را در بین هدست‌های لیست در اختیار دارد که به صورت جمع‌شونده طراحی شده و قابلیت انتقال صدا با کیفیتی بالا و حذف نویز پیشرفته‌ای دارد. همچنین فناوری ClearCast برای ضبط صدا با کیفیت بالا در این هدست بسیار کاربردی است. از دیگر امکانات این هدست می‌توان به پشتیبانی از صدای سه‌بعدی یا ۳D AudioTech در کنسول پلی‌استیشن ۵ و اتصال به اپلیکیشن اختصاصی برای دسترسی به پریست‌های متنوع اشاره کرد. همچنین باتری قدرتمند این هدست می‌تواند تا ۲۴ ساعت مخاطب را همراهی کند.

هدفون بی‌سیم بیرداینامیک LAGOON ANC

قیمت: از ۱۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان

نوع اتصال بلوتوث ۴.۲
درگاه USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۲۸۳ گرم
قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
شارژدهی ۴۵ ساعت
سایر ویژگی‌ها امکان شخصی سازی صدای خروجی با نرم افزار MIY
نویز کنسلینگ فعال و هیبریدی
میکروفون باکیفیت و فناوری کوالکام cVc
پشتیبانی از فناوری‌های AAC، aptX و aptX HD
دارای فناوری LGS و نوارهای LED داخل پد
همراه با هارد کیس

هدفون نویزکنسلینگ Lagoon ANC از کمپانی مطرح آلمانی بیرداینامیک، از محصولات رده بالا با کیفیت با صدای بی‌نظیر است. ایزوله‌سازی عالی بدنه هدفون در کنار فناوری نویز کنسلیشن اکتیو قدرتمند، سبب می‌شود تا شما حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها هم بتوانید در آرامش و سکوتی واقعی، موسیقی مورد علاقه‌ خود را گوش دهید. عملیات حذف نویز توسط چهار میکروفون تعبیه شده در هدفون انجام می‌شود و به هیچ‌وجه کیفیت موسیقی کاهش پیدا نمی‌کند. در طراحی این هدفون از نوارهای LED در داخل پد‌ها استفاده شده که جلوه زیبا و حرفه‌ای به آن داده است. همچنین وجود فناوری کوالکام cVc برای تماس‌های صوتی باکیفیت از دیگر ویژگی‌های این هدفون حرفه‌ای محسوب می‌شود.

هدفون Lagoon ANC بیرداینامیک با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی MIY می‌تواند ارزیابی دقیقی از مخاطب داشته باشد تا پروفایل صوتی کاملا شخصی و مطابق با قدرت شنوایی ارائه دهد. همچنین عمر باتری این محصول بیش از ۴۵ ساعت است.

هدفون بی‌سیم بیرداینامیک Aventho

قیمت: از ۱۷.۸۰۰.۰۰۰ تومان

راهنمای خرید هدفون

نوع اتصال بلوتوث ۴.۲
درگاه USB-C
جک ۳.۵ میلی‌متری
وزن ۳۴۰ گرم
قطر درایور ۳۰ میلی‌متر
شارژدهی ۳۰ ساعت
سایر ویژگی‌ها دارایورهای پرقدرت Tesla
امکان شخصی سازی صدای خروجی با نرم افزار MIY
تاچ پد کاربردی
پشتیبانی از فناوری aptX و aptX HD
دارای نشانگر LED

بیرداینامیک Aventho اولین هدفون بلوتوث دنیا مجهز به فناوری درایورهای تسلا برای انطباق صدا با شنوایی کاربر است و می‌توان به وسیله آن، یک هدفون کاملا شخصی‌سازی شده داشته باشید. این هدفون از طراحی ظریف اما مقاوم در عین حال کلاسیکی برخوردار است و برای ساخت آن از چرم مرغوب و آلومینیوم استفاده شده است. کیفیت صدا در این هدفون حرف اول را می‌زند. قدرت بیس بالا، جزئیات و تفکیک‌سازی عالی و پخش صدای سه‌بعدی، لذت شنیدن به موسیقی را با این محصول دو چندان می کند.

هدفون بیرداینامیک Aventho با اتصال به اپلیکیشن اختصاصی MIY، انبوهی از قابلیت‌های شخصی‌سازی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. عمر باتری این هدفون بیش از ۳۰ ساعت است و همچنین شما می‌توانید از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری، به صورت سیمی از هدفون استفاده کنید.

منبع : دیجی مگ

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما