رندرهای جدید هواوی P60 پرو خبر از لبه خمیده نمایشگر می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - سری پرچمدار هواوی احتمالا ماه مارس میلادی معرفی خواهد شد.

رندرهای جدید هواوی P60 پرو خبر از لبه خمیده نمایشگر می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،پس از عرضه موفق و گسترده سری هواوی P50 در سال گذشته، به نظر می‌رسد این برند چینی احتمالا قصد دارد امسال به جای یک سری پرچمدار از دو سری پرچمدار در ماه مارس میلادی رونمایی کند تا حضور پررنگی در بازار گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ داشته باشد. این دو سری گوشی‌های هوشمند شامل سری هواوی P60 و سری هواوی میت ۶۰ می‌شود که اولی با تمرکز ویژه بر دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری توسعه داده خواهد شد. از آن سو، سری هواوی میت ۶۰ نیز به مانند همیشه با فناوری‌های نوین همراه خواهد بود. تا به امروز گزارش‌های مختلفی پیرامون نسخه قدرتمند سری هواوی P60‌ به نام هواوی P60 پرو منتشر شده است که حالا براساس جدیدترین آن‌ها، یک هنرمند به نام کاربری HoilNDI رندرهای باکیفیتی از این گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار داده است. 

این رندرها لبه‌های خمیده نمایشگر هواوی P60 پرو را نشان می‌دهد که طراحی زیبایی به آن بخشیده است. به علاوه، ماژول دوربین نیز در سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار گرفته است که در مقایسه با نسل قبلی از طراحی کاملا متفاوتی بهره می‌برد. همچنین در بخش پایین دوربین اصلی نیز سنسور پریسکوپی تله‌فوتو جای گرفته است. با توجه به شایعات قبلی، هواوی P60 پرو احتمالا به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. همانطور که در این رندرها نیز مشخص است، سری هواوی P60‌ به سیستم پردازش تصاویر اختصاصی هواوی به نام XMage همراه خواهد بود. این سیستم پردازش تصاویر پس از پایان همکاری شرکت هواوی با برند دوربین لایکا توسعه داده شد و برای اولین بار با سری هواوی میت ۵۰ عرضه شد.

در بخش نمایشگر، این پرچمدار به احتمال زیاد از پنل اولد ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز برخوردار خواهد بود.اولین شایعاتی که از هواوی P60 پرو منتشر شده بودند خبر از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک گوشی با پشتیبانی از شبکه 4G داده بودند. با این وجود، اخیرا گزارشی از سوی یک افشاگر در دسترس کاربران قرار گرفت که ادعا می‌کرد این پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار خواهد شد. البته این تراشه نیز به دلیل تحریم‌های ایالات متحده تنها از شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد براساس شایعات پیشین، پنل پشتی هواوی P60 پرو میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز سخت‌افزار این پرچمدار نیز از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما