مشخصات فنی لپتاپ گلکسی بوک ۳ الترا فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -لپتاپ پرمیوم سامسونگ از حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی جیفورس RTX 4070 بهره می‌برد.

مشخصات فنی لپتاپ گلکسی بوک ۳ الترا فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ، سامسونگ در رویداد آنپکد خود که در تاریخ ۱ فوریه مصادف با ۱۲ بهمن برگزار می‌شود از محصولات جدید خود شامل سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ و سری لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ رونمایی خواهد کرد. لپتاپ‌های جدید سامسونگ شامل دو مدل گلکسی بوک ۳ و گلکسی بوک ۳ پرو به همراه نسخه ۳۶۰ آن‌ها و لپتاپ پرمیوم گلکسی بوک ۳ الترا خواهد بود. در این رابطه، افشاگری به نام Ishan Agarwal لیست مشخصات فنی کامل گلکسی بوک ۳ الترا که قدرتمدترین لپتاپ سری گلکسی بوک ۳ محسوب می‌شود را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق این گزارش، نسخه قدرتمند لپتاپ گلکسی بوک ۳ الترا به پردازنده رده بالا اینتل Core i9 13900H از سری رپتور لیک مجهز خواهد بود. البته این افشاگر ادعا کرده است مدل پایه این لپتاپ با پردازنده اینتل Core i7 13700H عرضه خواهد شد. در مقایسه با پردازنده‌های سری P رپتور لیک که در دیگر لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ به کار خواهد رفت، سخت‌افزار گلکسی بوک ۳ الترا عملکردی بسیار قوی‌تر خواهد شد. البته ناگفته نماند که انتظار می‌رود قیمت این دستگاه پرمیوم به نسبت دیگر مدل‌های سری به طرز قابل توجهی بالاتر باشد. به همراه این پردازنده قدرتمند، گلکسی بوک  ۳ الترا از پردازنده گرافیکی جیفورس RTX 4070 برخوردار خواهد بود. 

گلکسی بوک ۴ الترا همچنین از حافظه رم تا ۳۲ گیگابایت و حافظه داخلی SSD‌ تا ۱ ترابایت بهره خواهد برد. پنل این لپتاپ نیز میزبان نمایشگر ۱۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 3K خواهد بود که با توجه به سابقه درخشان غول فناوری کره جنوبی، باید منتظر نمایشگری بسیار باکیفیت باشیم. به علاوه، منبع تغذیه گلکسی بوک ۳ الترا باتری ۷۶ وات ساعتی خواهد بود که شاید چندان برای این سخت‌افزار قدرتمند مناسب نباشد و از دوام کمی برخوردار باشد. البته به لطف شارژر ۱۷۶ واتی،‌ مدت زمان شارژ شدن گلکسی بوک ۳ الترا طولانی نخواهد بود و در وقت کاربر صرفه‌جویی خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که برخلاف دیگر مدل‌های سری گلکسی بوک ۳، گلکسی بوک ۳ الترا با وزن ۱٫۸ کیلوگرمی خود نسبتا سنگین خواهد بود. البته با توجه به سخت‌افزار قوی گلکسی بوک ۳ الترا، وزن سنگین آن قابل توجیه است. در حال حاضر، جزئیات نحوه عرضه و برچسب قیمتی این لپتاپ نامشخص است و باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ در روز ۱۲ بهمن باشیم. 

انتهای پیام 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما