مشخصات RedMagic 8 Pro اعلام شد، باتری 6000 mAh تنها با 649 دلار

اقتصاد ۱۰۰- بله، همچنان نورپردازی RGB وجود دارد، RedMagic 8 Pro ماه گذشته در چین عرضه شد و Nubia 2 2 ضمن معرفی مشخصات آن، بالاخره اعلام کرده که قصد دارد جدیدترین تلفن گیمینگ خود را به صورت جهانی عرضه کند.

مشخصات RedMagic 8 Pro اعلام شد، باتری 6000 mAh تنها با 649 دلار

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،این دستگاه در واقع یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی است که به تراشه پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز شده است، در حالی که شکل جعبه‌ای همراه با دوربین زیر نمایشگر و حاشیه‌های نازک ظاهری منحصربه‌فرد به آن بخشیده است.

RedMagic 8 Pro دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن 1116 در 2380 و حداکثر نرخ به روزرسانی 120 هرتز است. در سمت راست، یک جفت تریگر شانه‌ای خازنی و یک سوئیچ اختصاصی وجود دارد که حالت بازی را روشن یا خاموش می‌کند. امیدواریم بتوان دومی را به‌عنوان یک نوار لغزنده هشدار بازنگری کرد، زیرا به آن کمک می‌کند بیشتر از سایر گوشی‌های اندرویدی متمایز شود.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 یا 512 گیگابایت UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند. خنک نگه داشتن آن نیز به عهده یک محفظه بخار بزرگ است که با یک فن دمنده داخلی که قادر به رسیدن به 20،000 دور در دقیقه است به آن متصل می‌شود.

در پشت، یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Isocell GN5 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش ظاهری مرتب و بدون هیچ گونه بریدگی یا بریدگی به جلوی گوشی می بخشد، اگرچه کیفیت تصویر بدون شک تاثیرگذار خواهد بود.

آخرین گوشی پرچمدار گیمینگ نوبیا با یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که می‌تواند با شارژر GaN تا 65 وات شارژ شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به جک هدفون، بلندگوهای استریو و حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش اشاره کرد که به عنوان نمایشگر ضربان قلب عمل می‌کند. این گوشی با پوسته سفارشی RedMagic OS 6.0 این شرکت که مبتنی بر اندروید 13 است عرضه خواهد شد.

RedMagic 8 Pro از 2 فوریه (13 بهمن) به صورت جهانی در دسترس خواهد بود. نسخه «مات» با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، که مدل رده پایین‌ آن حساب می‌شود و 649 دلار هزینه خواهد داشت. نوع پریمیوم آن با نام «Void» که با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پنل پشتی شفاف عرضه می‌شود، 799 دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما