ارجاعاتی به Reality OS و xrOS در یکی از برنامه‌های ویندوز کشف شد

به تازگی یک کاربر توییتری در برنامه Apple Devices Preview که به منظور مدیریت دستگاه‌های اپل در محیط ویندوز طراحی شده، ارجاعاتی به سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی اپل کشف کرده است.

ارجاعاتی به Reality OS و xrOS در یکی از برنامه‌های ویندوز کشف شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،مدتی پیش نسخه‌های پیش نمایش برنامه‌های اپل تی وی، اپل موزیک و Apple Devices برای ویندوز در فروشگاه مایکروسافت کشف شد و مشخص شد که یکی از این برنامه‌ها ارجاعاتی به سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل را پنهان کرده است.

برنامه Apple Devices در نظر گرفته شده است که به کاربران اجازه دهد دستگاه‌های مختلف اپل را در دستگاه‌های ویندوزی مدیریت کنند، عملکردی که به طور سنتی در iTunes انجام می‌شد اما حالا به Finder در macOS منتقل شده است. کاربران ویندوز همچنان از iTunes برای مدیریت دستگاه‌های اپل در صورت نیاز استفاده می‌کنند، اما با کار اپل بر روی برنامه‌های مستقل مانند اپل موزیک برای ویندوز، به نظر می‌رسد که iTunes برای ویندوز دیگر به پایان عمر خود در حال نزدیک شدن است و به جایگزینی برای عملکردهای مدیریت دستگاه نیاز دارد.

پس از بررسی برنامه جدید Apple Devices Preview برای ویندوز، یک کاربر توییتری ارجاعاتی را به «reality OS» و «xrOS» کشف کرد، دو نامی که از آنها در شایعات مکرر به عنوان سیستم عامل هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل یاد شده است.

مارک گورمن از نشریه بلومبرگ هم برای مدتی گزارش داده بود که اپل قصد دارد پلتفرم هدست خود را Reality OS یا xrOS بنامد، اما ماه گذشته او فاش کرد که اپل برنامه‌های خود را به روز کرده و این پلتفرم را «xrOS» خواهد نامید. این نام به واقعیت گسترده اشاره دارد تا هم تجربیات واقعیت مجازی و هم تجربیات واقعیت افزوده را در برگیرد.

گورمن به تازگی گزارش داده که در حالی که اپل قصد داشته این هدست را در این ماه معرفی کند، اکنون در حال برنامه‌ریزی برای معرفی در زمان رویداد رسانه‌های سنتی بهار خود است. به علاوه این شرکت مقدمه کامل‌تری برای توسعه دهندگان در WWDC 2023 در ماه ژوئن (خرداد ۱۴۰۲) و قبل از عرضه محصول در اواخر سال ارایه خواهد داد.

هرچند که با نزدیک شدن به این بازه زمانی برای معرفی هدست واقعیت ترکیبی، جای تعجب نیست که اپل دیگر برنامه‌ها و پلتفرم‌های خود را برای ادغام با هدست و xrOS آماده کند، اما ارجاعات موجود در برنامه جدید Apple Devices Preview برای ویندوز احتمالا یک اشتباه تصادفی از طرف اپل بوده است.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما