اولین ماساژور دیواری جهان در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد

شرکت Symbodi از اولین ماساژور دیواری جهان در نمایشگاه CES 2023 رونمایی کرد. این دستگاه بسیار کم صدا و مؤثر است و لرزشی برای دیوار ایجاد نمی‌کند.

اولین ماساژور دیواری جهان در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، خبر خوب برای طرفداران ماساژورهای تفنگی: ماساژوری در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شده که ماساژ نقاطی از بدن مثل پشت و گردن که دسترسی به آن‌ها دشوار است را به‌راحتی و بدون دردسر امکان‌پذیر می‌کند. جدیدترین ماساژور تفنگی Symbodi، نشان می‌دهد که رویکرد این کمپانی در ارائه محصولاتی برای آسان‌‌تر کردن استفاده از ماساژورها تغییر کرده است. Vertigun، نخستین ماساژور دیواری در جهان است که بدون دخالت دست می‌توانید از آن برای ماساژ بدن خود استفاده کنید.

ورتی‌گان علاوه بر اینکه یک مدل هندزفری (بدون نیاز به دخالت دست) است، طول عمر باتری بالایی دارد و یکی از سریع‌ترین ماساژورهای تفنگی بازار نیز محسوب می‌شود.

ماساژور دیواری Vertigun چگونه کار می‌کند؟

ورتی‌گان مثل یک ماساژور تفنگی بزرگ است که با سه سری مختلف متصل‌شونده (زاویه‌ای، پراکنده و دقیق) همراه است. سازنده می‌گوید این دستگاه در برابر وزن بدن انسان مقاوم بوده و لرزشی که برای ماساژ دادن ایجاد می‌کند، هیچ تأثیری روی دیوار نخواهد گذاشت. شما می‌توانید آن را روی شش سرعت مختلف از ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ دور در دقیقه تنظیم کنید و از شارژدهی ۸ ساعته آن بهره‌مند شوید. همراه خود محصول یک پایه قفل هوایی، آداپتور شارژ‌ دیواری و یک کیف مخصوص حمل نیز عرضه می‌شود.

ماساژور دیواری ورتیگان

برای استفاده از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که آداپتور دیواری را با فشار دادن آن در دو طرف تفنگ ماساژور تنظیم کنید و سپس پایه قفل هوایی را روی یک سطح صاف در دیواری ببندید. اکنون دستگاه آماده استفاده است.

سرعت و دامنه لرزش این دستگاه مثل دیگر ماساژورهای تفنگی است، اما آنچه که جلب توجه می‌کند، صدای بسیار کمی است که تولید می‌شود. ورتی‌گان با خروجی صدای عملیاتی ۲۸ دسی‌بلی، احتمالاً بی‌صدا‌ترین تفنگ ماساژور موجود در بازار است. این محصول قرار است با قیمت ۴۰۰ دلاری وارد بازار شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما