نمایشگر جدید سامسونگ با روشنای ۲۰۰۰ نیت

شرکت سامسونگ در رویداد CES 2023 از نمایشگر‌های اولد جدید خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که حداکثر میزان روشنایی آنها، به ۲٫۰۰۰ نیت می‌رسد.

نمایشگر جدید سامسونگ با روشنای ۲۰۰۰ نیت

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،بخش سامسونگ دیسپلی به تازگی و طی رویداد CES 2023، از نمایشگر اولد جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که حداکثر میزان روشنایی آن، به ۲٫۰۰۰ نیت می‌رسد. این تکنولوژی که UDR (Ultra Dynamic Range) نامیده شده است؛ موفق به دریافت تاییدیه سازمان «Ul Solutions» نیز شده و پیشرفته‌ترین نمایشگر سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این شرکت همچنین طی این رویداد از تلویزیون‌های جدید اولد کوانتوم دات خود نیز رونمایی کرد که S95C و S90C نام داشته و حداکثر روشنایی آنها معادل ۲٫۰۰۰ نیت است.

به گفته سامسونگ؛ این پنل‌ها رنگ‌های را با دقت و شفافیت بیشتری نشان داده که به خصوص در هنگام روز و تابش نور خورشید، بسیار محسوس است. حالا باید صبر کرده و ببینیم که کدام‌یک از گوشی‌های جدید سامسونگ، این نمایشگر‌ها را به همراه خواهند داشت. بعید نیست در سری گلکسی اس 23 که احتمالا در ماه فوریه معرفی می‌شوند؛ شاهد به کار رفتن این نمایشگرها باشیم.

سامسونگ دیسپلی از تامین کنندگان اصلی نمایشگرهای اولد برای گوشی‌های اپل نیز هست و به گفته اپل، نمایشگر اولد به کار رفته در سری آیفون 14 پرو نیز از حداکثر میزان روشنایی ۲٫۰۰۰ نیتی برای محتوای HDR پشتیبانی می‌کند.


 

درباره نمایشگر‌های جدید مخصوص گوشی‌های هوشمند سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، روشنایی بالاتر این پنل واقعا کاربردی است یا تنها موجب مصرف بیشتر باتری خواهد شد؟

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما