تلویزیون 97 اینچ ال جی با قابلیت پخش بی‌سیم 4K در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد

تلویزیون 97 اینچی Signature OLED M3 ال جی با قابلیت پخش بی‌سیم محتوای 120 هرتز 4K طی رویداد CES 2023 به‌نمایش درآمد.

تلویزیون 97 اینچ ال جی با قابلیت پخش بی‌سیم 4K در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰و به نقل از گجت نیوز، ال جی در ادامه معرفی مجموعه تلویزیون‌های اولد جدید خود در سال 2023، از مدل 97 اینچ Signature OLED M3 رونمایی کرد. به‌گفته شرکت کره‌ای، این اولین تلویزیونی است که از انتقال صوتی و تصویری بی‌سیم Zero Connect پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید دستگاه‌های خود را به یک جعبه خارجی بزرگ متصل کرده و محتوای 4K با فرکانس 120 هرتز را از فاصله 9 متری به تلویزیون ارسال کنید، بدون آنکه کابلی را به دستگاه وصل کنید.

تلویزیون 97 اینچ اولد ال جی

باوجود آنکه رویکرد مذکور، به‌طور کامل بی‌سیم نیست، اما این امکان را می‌دهد تا پخش‌کننده‌های رسانه و کنسول‌های بازی را در موقعیتی دورتر قرار دهید. به‌نقل از ال جی، الگوریتم‌های این فناوری اختلال‌های ناشی از حرکت افراد و حیوانات خانگی در اتاق را به حداقل می‌رساند. هم‌چنین می‌توان با برگرداندن آنتن به‌سمت تلویزیون، از دستورات صوتی برای مدیریت دستگاه استفاده کرده و نگران محل قرارگیری آن نباشید.

تلویزیون 97 اینچ Signature M3 ال جی دارای یک براکت یکپارچه است که به دستگاه اجازه می‌دهد بر روی دیوار قرار بگیرد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت یا تاریخ عرضه این تلویزیون در دست نیست، اما با توجه به ابعاد و فناوری بی‌سیم انتقال ویدیو، انتظار قیمت بالایی را داریم.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما