رونمایی از تلویزیونی که حتی سیم برق هم ندارد + عکس و فیلم

ال جی در نمایشگاه سالانه محصولات مصرفی الکترونیک CES 2023 از تلویزیون بدون سیم خود رونمایی کرد که نه تنها سیم و پورت ندارد، بلکه سیم برق هم ندارد.

رونمایی از تلویزیونی که حتی سیم برق هم ندارد + عکس و فیلم

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰، ال جی در نمایشگاه لاس وگاس امسال تلویزیون اولد ۹۷ اینچی به نام LG Signature OLED M مدل M3 را رونمایی کرد که هیچ سیمی  ندارد، حتی سیم برق!

البته این تلویزیون چیزی به نام  Zero Connect Box برای تلویزیون تعبیه کرده که می‌توان آن را تا فاصله ۹ متری از تلویزیون قرار داد و مرکز عملیات و انتقال انرژی نیز از آن جعبه صورت می‌گیرد.

اولد ۹۷ اینچی کمپانی کره‌ای محتوا را به صورت بی سیم پخش کرده وبه طور کامل هیچ سیم و پورتی را در پشت خود جای نمی‌دهد اما جعبه مذکور که باید به برق وصل شود باید در فاصله ۳۰ فوتی نمایشگر قرار داشته باشد.

اما در پاسخ به این سوال که چه کسی نیاز به تلویزیون بدون سیم 4K‌ دارد، دیوید ام پارک مدیر ارشد بازاریابی ال جی گفت کاربر می‌تواند تلویزیون را در مرکز اتاق بدون اینکه به اتصال سیم داشته باشد، نصب کرده و از شر سیم‌های نامرتب رهایی یابد.

وی افزود شاید یک کاربر بخواهد تلویزیون را بالای شومینه قرار دهد و یا در مکان سخت اتاق نصب کند و به همین خاطر تلویزیون بدون سیم اهمیت پیدا می‌کند.

ال جی اعلام کرده است تلویزیون ۹۷ اینچی LG Signature OLED M مدل M3 در نیمه دوم ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود اما قیمت آن را مشخص نکرد.

۴۶

FGDKLZUFCFFZVGBN6XLCOG4S2I

download

medium_2023-01-04-8701c925fb

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما