آغاز سال 2023 با جدیدترین به روزرسانی تلگرام

با عرضه آخرین به روزرسانی، کاربران تلگرام سال 2022 را همراه با یک سری ویژگی جدید دیگر پشت سر خواهند گذاشت.

آغاز سال 2023 با جدیدترین به روزرسانی تلگرام

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ، در کنار امکان افزودن فرمت اسپویلر برای متن، تلگرام اکنون اجازه می‌دهد تا قالب‌بندی اسپویلر را برای تصاویر و ویدیوها نیز اضافه کند. این ویژگی به صورت یک لایه درخشان یا تار در بالای رسانه ظاهر می‌شود که محتوا را پنهان می‌کند تا زمانی که کاربر روی آن ضربه بزند.

ویژگی‌های جدید مدیریت فضای ذخیره‌سازی، به شما امکان می‌دهد تنظیمات حذف خودکار جداگانه رسانه‌های ذخیره‌شده را از چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های خصوصی پیکربندی کنید – به استثنای چت‌های خاص. نمودارهای دایره‌ای به شما نشان می‌دهند که چه چیزی فضا را اشغال می‌کند و زمان بارگذاری نمودار دایره‌ای به طور قابل توجهی در سیستم عامل iOS کاهش یافته است.

همچنین حالا تلگرام برای طراحی نیز دارای ابزارهای به روز رسانی شده‌ی جدیدی است. با ابزار جدید تاری و 5 ابزار رنگی با دقت بالا، از جمله ابزار جدید قطره چکان است. ابزارهای ترسیم به طور خودکار عرض را بر اساس سرعت ترسیم تغییر می‌دهند و خطوط را به طور خودکار صاف می‌کنند. اندازه متن، فونت و پس‌زمینه هنگام افزودن عکس‌ها یا ویدیوها نیز قابل تغییر است و از این به بعد ایموجی‌های متحرک سفارشی حتی برای کاربران غیر پریمیوم تلگرام در دسترس هستند.

 

کاربران می‌توانند از حالا به بعد یک عکس نمایه سفارشی برای مخاطبین خود نیز تنظیم کنید که فقط برای شما نمایش داده می‌شود. البته تصویر دلخواه را می‌توان به مخاطب نیز پیشنهاد داد تا با دو ضربه آن را برای خود تنظیم کنند. همچنین می‌توانید یک عکس نمایه عمومی برای حساب خود داشته باشید که می‌تواند جدا از عکسی باشد که برای مخاطبین خاص خود به نمایش می‌گذارید.

از این به بعد مدیران گروه می‌توانند اعضا را در گروه‌هایی با بیش از 100 عضو نیز مخفی کنند. به این ترتیب حضور شما در گروه برای کسی غیر از ادمین قابل مشاهده نخواهد بود مگر اینکه پستی ارسال کنید.

آخرین تغییرات نیز شامل انیمیشن‌های پیشرفت جدید در Android هنگام پرش به نقاط خاص در چت، 10 بسته شکلک متحرک جدید برای کاربران Premium و شکلک‌های تعاملی بیشتر، از جمله

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما